• strawberri

blödning vecka 14 nån mer?

Jag fick åka till gynakuten inatt :( fick en stor brun flytning som övergick i färskt blod när jag "krystade" :( bebisen levde men hon kunde inte se varifrån blödningen kommer tappen va också lång och såg bra ut :S nån som varit med om liknande? Är i vecka 13+1 nu.

• Svar på tråden blödning vecka 14 nån mer?
  • Zebrahäst

Min första graviditet hade jag likadant. Fast i v 12+3 tror jag. Jätteskrämmande :/ skönt att det var bra med bebis! Min dotter är idag snart 9 månader.

• strawberri

Ja fy det är hemskt :( har ett ma I "bagaget" så blod för mig förknippar jag direkt med missfall skönt att allt gick bra för dig!

Zebrahäst skrev 2015-06-21 11:15:49 följande:

Min första graviditet hade jag likadant. Fast i v 12+3 tror jag. Jätteskrämmande :/ skönt att det var bra med bebis! Min dotter är idag snart 9 månader.

• Zebrahäst

Usch, beklagar! :( förstår det! Plus att man får ju höra hela tiden att blod + graviditet inte hör ihop. Jag hade två 'blödningar' med dottern. Väntar nu syskon och är i v 9 och känns lite som att jag "väntar" på det igen.

• strawberri
    Zebrahäst skrev 2015-06-21 12:32:53 följande:

Usch, beklagar! :( förstår det! Plus att man får ju höra hela tiden att blod + graviditet inte hör ihop. Jag hade två 'blödningar' med dottern. Väntar nu syskon och är i v 9 och känns lite som att jag "väntar" på det igen.

Såg nu att jag inte svarat dig :) hur har det gått för dig? Jag är inne i vecka 38 nu och fick inga mer blödningar *phju*
  • Mulelen
    strawberri skrev 2015-12-06 08:21:28 följande:
    Såg nu att jag inte svarat dig :) hur har det gått för dig? Jag är inne i vecka 38 nu och fick inga mer blödningar *phju*
    Hej allihop! Är det nån som haft missfall nån gång? Borde man inte blöda en hel del när
    Det sker? Och hur många dagar? Tror jag fått missfall i helgen men jag vet inte.
  • strawberri
    Mulelen skrev 2015-12-06 12:55:43 följande:
    Hej allihop! Är det nån som haft missfall nån gång? Borde man inte blöda en hel del när
    Det sker? Och hur många dagar? Tror jag fått missfall i helgen men jag vet inte.
    Hej!
    jag fick ett så kallat missed abortion innan denna graviditeten och det blödde bara lite grann, upptäckte ett dött foster på ett vul :( men så kan man även blöda o allt går bra, som det gjort för mig denna gången. bäst är att göra ett ultraljud för att kolla.
  • Blgebo

Kom en stor, färsk blödning i v.14 när jag väntade andra barnet. Ringde gyn, men jag fick inte komma på kontroll utan skulle bara avvakta, det var ändå inget de kunde göra sa de. Och han föddes i v. 39+3, och har nyss fyllt 10 år. Har haft blödningar under 3 av 5 graviditeter, men det har aldrig varit ngt som påverkat. 

Svar på tråden blödning vecka 14 nån mer?