• Anonym (Idiot flickvän)

Min flickvän börjar likna ett fetto, ska det vara så svårt att äta mindre

Okej, jag irriterar mig grymt mycket på min tjejs kropp och finner den avtändande så jag vill spy i närmsta hinken. Helt jävla otroligt att hon har gått upp i vikt..
    Nästan så att jag har lust att fråga henne om hon är gravid, men det törs jag inte! Jag klarar inte av det här... vill ha henne som hon var i början. Min spinky lilla tjej!
    Ska jag låta bli att kommentera? Bild finns här nedan som undrar vad jag pratar om. 

Jag tycker hon är fet, någon här som inte håller med mig?! VARFÖR i så fall!
    Jag är ingen elak pojkvän utan vill att hon ska vara hälsosam och äta lite mindre!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-23 09:39
    Nu har man talat om för sin flickvän att hon är fet, hon blev ledsen och sa väl inte så mycket utan stängde sig in i gästrummet och har inte kommit ut sen igårkväll.. "Oväntat reaktion" liksom och det var bara töntigt! Hon ska vara glad att hon ens får bo i min lägenhet.

• Svar på tråden Min flickvän börjar likna ett fetto, ska det vara så svårt att äta mindre
  • Inte jag
    Snelhäst skrev 2015-06-25 12:08:43 följande:

Det gjorde man väl inte..? Det var ganska suddigt och otydligt.

Man såg ju hur hon såg ut. Tyckte jag i allafall
  • molly50
    Anonym (signatur) skrev 2015-06-24 19:23:56 följande:
    Tack, var precis det jag ville få fram och säga, men som jag undrar om det egentligen är så självklart ens hos er tjejer och kvinnor. Nej jag tror snarare ni ser ner på det yttre betydligt mer på detta än vad killar och män gör. De allra flesta killar och män är nog ändå trots allt väldigt glada när man väl fått en kvinna att få vara ihop med. Ta t ex detta hur olika det kan vara angående hur man ser på det här med sex och kärlek mm, ja varför man är ihop med någon överhuvud taget.
    Jag kan ju bara tala för mig själv. Och för mig är det självklart att inte klanka ner på andras yttre.
    Men jag tror det är lika många tjejer som killar som trots allt gör det.
    Och det är lika illa oavsett kön.
    Älskar man sin partner så älskar man hela personen för den den är,inte bara det yttre.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    Linnea1994 skrev 2015-06-25 10:50:23 följande:
    Nu har jag inte sett bilderna. Så man såg alltså ansiktet på henne?
    Jag har inte heller sett bilden. Men oavsett om ansiktet syntes eller ej så är det inte ok att hänga ut någon på det sättet,tycker jag.
    Mattias och Hannah.
  • Kriya
    Inte jag skrev 2015-06-25 12:18:04 följande:
    Man såg ju hur hon såg ut. Tyckte jag i allafall
    Tyckte jag med.
  • Anonym (?)

Kan man få se bilden igen? 

• PhilFlyers
    Anonym (Idiot flickvän) skrev 2015-06-21 21:50:09 följande:

Okej, jag irriterar mig grymt mycket på min tjejs kropp och finner den avtändande så jag vill spy i närmsta hinken. Helt jävla otroligt att hon har gått upp i vikt..
    Nästan så att jag har lust att fråga henne om hon är gravid, men det törs jag inte! Jag klarar inte av det här... vill ha henne som hon var i början. Min spinky lilla tjej!
    Ska jag låta bli att kommentera? Bild finns här nedan som undrar vad jag pratar om. 

Jag är ingen elak pojkvän utan vill att hon ska vara hälsosam och äta lite mindre!

Nu har man talat om för sin flickvän att hon är fet, hon blev ledsen och sa väl inte så mycket utan stängde sig in i gästrummet och har inte kommit ut sen igårkväll.. "Oväntat reaktion" liksom och det var bara töntigt! Hon ska vara glad att hon ens får bo i min lägenhet.

Starkt. Jag tycker att du gör helt rätt. Bara för att man får barn behöver det inte betyda att man ska ge upp sin hälsa. Sorgligt att se när man förlorar sig själv så. Be henne att rycka upp sig.
  • Inte jag
    PhilFlyers skrev 2015-06-25 17:48:43 följande:

Starkt. Jag tycker att du gör helt rätt. Bara för att man får barn behöver det inte betyda att man ska ge upp sin hälsa. Sorgligt att se när man förlorar sig själv så. Be henne att rycka upp sig.

Vad har barn med detta att göra? Han har lust att fråga om hon är gravid. Inte att hon är det
  • molly50
    Var någonstans står det att TS flickvän har fått barn?
    Och även om hon hade fått det så ger det inte TS rätt att behandla henne så som han har gjort.
    En gravidmage är inte alltid så lätt att bli av med heller.

Och han har redan sagt till sin flickvän vad han tycker. (Även fast hon inte är det minsta tjock,enligt de som har sett bilden),så hur skulle det hjälpa henne att be henne rycka upp sig nu,tror du?
    Han har redan sårat henne djupt. Så att be henne rycka upp sig i det här läget skulle bara göra saken värre än den redan är.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (A)

Det står inget om att hon får barn!

Det som däremot står är att han nästan har lust att fråga henne om hon är med barn.

Jag hann se bilden på henne innan den togs bort.

Min bedömning är att hon är kraftig i kroppen.

Inte tjock.
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    molly50 skrev 2015-06-25 13:29:22 följande:
    Jag har inte heller sett bilden. Men oavsett om ansiktet syntes eller ej så är det inte ok att hänga ut någon på det sättet,tycker jag.
    Om man inte ser vem det är så hänger man väl knappast ut någon.
  • plast

När man är äldre är det ej så mk att göra iaf, det går inte att träna upp slapp hud, och huden börjar rätt tidigt att bli det, så är man så fixerad vid yta är det ingen partner att åldras med iaf, och väldigt omoget, och nej inte ok att lämna ut någons kropp på nätet utan dess medgivande, även om man ej ser ansiktet, så är det henne kropp som blottas, och det är illa nog! Hur många kvinnor har gjort så? Lagt ut bild på sin mans kropp, och beklagat sig utan hans medgivande? Så omoget ytligt, och elakt! Bland det lägsta man kan göra är att angripa någons utseende för det är ngt man inte valt, och kan rå för! Därför är det verkligen inte ok!

• Anonym (Tjuren)

Vad vill du ha för svar?

I jämställdhetens anda dömer jag dig till vatten och bröd i en trång fängelsehåla tills du blir mager som en planka igen. Som straff för dina kvinnliga former.

Nu går jag vidare till nästa smala tjej tills du blivit smal igen.

Men stackars mig jag är den enda svage lille man som har en kurvig tjej.

Mat är livsfarligt

Nä du, vänta bara tills hon börjar träna på gymmet och blir starkare än dig. Då kan du klaga över att hon bär iväg med dig till ditt eget rum där du får skämmas och tänka över vad du gjort. Men hon kanske är för snäll för sånt.

• Anonym (sluta!)
    Anonym (Tjuren) skrev 2015-06-26 12:26:49 följande:

Vad vill du ha för svar?

I jämställdhetens anda dömer jag dig till vatten och bröd i en trång fängelsehåla tills du blir mager som en planka igen. Som straff för dina kvinnliga former.

Nu går jag vidare till nästa smala tjej tills du blivit smal igen.

Men stackars mig jag är den enda svage lille man som har en kurvig tjej.

Mat är livsfarligt

Nä du, vänta bara tills hon börjar träna på gymmet och blir starkare än dig. Då kan du klaga över att hon bär iväg med dig till ditt eget rum där du får skämmas och tänka över vad du gjort. Men hon kanske är för snäll för sånt.

Som sagts tidigare, inget blir bättre av att istället mobba smala eller magra tjejer, som du nu gör! De är aldrig ok att mobba någon för dess utseende, är det så svårt att förstå?!
  • molly50
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2015-06-26 09:10:49 följande:
    Om man inte ser vem det är så hänger man väl knappast ut någon.
    Att överhuvudtaget lägga ut bilder på någon annan utan personens medgivande är inte ok.
    Och enligt vissa här som har sett bilden så syntes även ansiktet.
    Och det tycker jag nog,i så fall,är att hänga ut.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Tjuren)

Ursäkta! Jag undrade bara vad han väntade sig för svar av oss.

• Kriya
    Anonym (Idiot flickvän) skrev 2015-06-21 21:50:09 följande:

Angående tilläggskommentaren: Bör hon verkligen vara glad över att bo med dig? Det verkar vara helvetet på jorden, i min mening. Har du själv någonting av värde att ge henne, förutom möjligen tak över huvudet? Hoppas hon skaffar en advokat och tar över lägenheten, om inte annat som skadestånd för dina kränkningar. Hon är inte en leksak, hon är en människa.

I övrigt tror jag att TS bara och uteslutande läser/tar in de inlägg som skriver att kvinnan är kraftig, mullig o s v och blundar för de andra. Med den här typen av man bör man tänka på TS kvinna och vilka konsekvenser som ev drabbar henne om man har åsikter till nackdel för hennes kropp. Jag är allvarligt oroad över denna kränkta kvinna som stängt in sig i gästrummet.
  • ica
    Kriya skrev 2015-06-30 17:36:58 följande:
    Angående tilläggskommentaren: Bör hon verkligen vara glad över att bo med dig? Det verkar vara helvetet på jorden, i min mening. Har du själv någonting av värde att ge henne, förutom möjligen tak över huvudet? Hoppas hon skaffar en advokat och tar över lägenheten, om inte annat som skadestånd för dina kränkningar. Hon är inte en leksak, hon är en människa.

I övrigt tror jag att TS bara och uteslutande läser/tar in de inlägg som skriver att kvinnan är kraftig, mullig o s v och blundar för de andra. Med den här typen av man bör man tänka på TS kvinna och vilka konsekvenser som ev drabbar henne om man har åsikter till nackdel för hennes kropp. Jag är allvarligt oroad över denna kränkta kvinna som stängt in sig i gästrummet.
Svar på tråden Min flickvän börjar likna ett fetto, ska det vara så svårt att äta mindre