Vilken hamburgerkedja föredrar DU?
Jag tycker Burger King är bäst.
Jag tycker Burger King är bäst.
Är inte rik, men smart
4 pizzor blir minst 240kr och för 240kr får man var sin skiva oxfilé om man passar på att köpa när det är bra pris.
Är inte rik, men smart
4 pizzor blir minst 240kr och för 240kr får man var sin skiva oxfilé om man passar på att köpa när det är bra pris.
SIBYLLA!
NUMERO UNO
Har jobbat på sibylla så jag kanske blev van vid smaken för deras burgare är absolut godast.
Men jag äter helst på Max. De har bäst dippar och deras tillfälliga hamburgare brukar vara god. Tycker även om deras cheese fries.
Burger king vinner när det gäller kycklingburgare och nuggets.
Äter inte på McD.
Mc Donalds men det enbart för att jag bara äter sallad på sånna ställen och det är de bäst på
Big Boy!!!
Max
Burger king
annan kedja, typ fyrkanten, Sibylla, Solnakorv eller något
McD
Sibylla är riktigt bra.
Tidigare favorit var MAX med deras Friscoburgare men sista året har varit en besvikelse oavsett stad.
Texas Longhorn har riktigt goda burgare, deras tillbehör är grejen även att det ej är en renodlad hamburgerkedja. Vinner dock över Oleary's och Harry's som ligger i samma klass.
Är inte rik, men smart
Burger King.
Jag provade ett Grand de Luxe Brioche-mål på MAX igår, med smält cheddardip till pommesen, och det var ju bara FÖR JÄFLA GOTT ALLTSÅ.
Rekommenderas.
Det brukar annars bli kycklingburgaren men lite variation kan väl knappast skada.
KRAM //Anton
Utanför kedjorna så är Vegabaren mitt favoritställe för snabbmat.
Får ni också slem i halsen när ni äter på McDonalds?!
Jag röstade på Max, deras hamburgare känns mycket fräschare jämfört med övriga alternativ.
Burger King.