• Idaplidan

Vul imorgon! Vecka 10

Hej alla! Jag är i vecka 10 , snart vecka 11. Alla mina symptom avtog nästan, förutom ömma bröstvårtor & svullen mage och hemska humörsvängningar! Allt annat försvann i vecka 8-9. Det kommer och går nu. Jag ska på vul imorgon och se om den lilla mår bra & förhoppningsvis höra se det lilla hjärtat ticka! Jag är sååå nervös.. Någon som varit i samma sits & allt har sett bra ut ändå?

• Svar på tråden Vul imorgon! Vecka 10
  • Riktigragger

Är själv i vecka 17(16+5) och för mig har symtomen kommit och gått under hela tiden. Men vi fick se vår lilla bebis i vecka 13 och då såg allt bra ut.
    Försök bara att slappna av, för om man oroar sig blir det så outhärdligt jobbigt. Symtom kan komma och gå :)

Hur gick det förresten? :)

• Idaplidan
    Riktigragger skrev 2015-06-25 10:16:06 följande:

Är själv i vecka 17(16+5) och för mig har symtomen kommit och gått under hela tiden. Men vi fick se vår lilla bebis i vecka 13 och då såg allt bra ut.

Försök bara att slappna av, för om man oroar sig blir det så outhärdligt jobbigt. Symtom kan komma och gå :)

Hur gick det förresten? :)

Hejsan!! Allt gick super duper bra, den lillas hjärta slog för fullt och den sprallade runder i magen!
  • Riktigragger

Vad härligt att höra! :)

Ska snart in på mitt andra vul för att se så det fortfarande ser bra ut. Kände av de första sammandragningarna för någon dag sedan plus väldigt mycket foglossnning.

• Romantik

Lånar tråden lite!

Någon som gjort ultraljud (bokade ett tidigt men vet ej om det är vul eller vanligt...) i v 8+4? Man borde höra hjärta och sånt va??
    Känner redan att jag börjat odla en hönsmamma...

• Idaplidan
    Romantik skrev 2015-06-26 09:27:15 följande:

Lånar tråden lite!

Någon som gjort ultraljud (bokade ett tidigt men vet ej om det är vul eller vanligt...) i v 8+4? Man borde höra hjärta och sånt va??

Känner redan att jag börjat odla en hönsmamma...

Ja man hör hjärtat och så i dem veckorna! Jag är riktigt nojig över allt & undrar hela tiden hur den lilla mår där inne!
  • Riktigragger

Fick ni höra hjärtat slå? 
    Vi fick bara se att det pickade på och sen se i 3D-version i vecka 13+4. 

• Idaplidan
    Riktigragger skrev 2015-06-29 08:55:51 följande:

Fick ni höra hjärtat slå? 

Vi fick bara se att det pickade på och sen se i 3D-version i vecka 13+4. 

Ja, vi fick lyssna på hjärtat och det slog så fint så!
Svar på tråden Vul imorgon! Vecka 10