Min kille har knappt nån sexlust KÄNSLIGT
Jag ska vara så öppen jag kan vara här, behöver verkligen råd för bådas skull!
Jag är en ung tjej som söker råd. Min kille har nu för tiden ingen sexlust kvar. När han var yngre hade han sex med allt och alla i princip men då var allt känslolöst, nu när han är kär för första gången har det blivit problem. Han har haft ett tufft liv och kämpar sig igenom depprissioner och ångest. En händelse från hans förflutna som påverkar honom i detta ämnet är en våldtäkt han blev utsatt för som liten pojke, kan ha skett fler gånger..är inte säker.
Jag själv har också en hel del problem jag jobbar mig igenom, är deppig och har ett sjukligt bekräftelsebehov. Har dessutom en ovanligt hög sexlust. Och här blir ju problem som ni förstår...jag blir fylld av själhat när jag gång på gång blir nekad sex. Ibland blir han väldigt uppriven när jag närmar mig vilket gör att jag får dåligt samvete. Nu har det tyvärr gått så långt att jag blir ledsen så fort jag känner kåthet för jag vet vart det kommer leda. Vågar inte försöka få igång honom längre, det sista jag vill är ju att han ska behöva gå igenom den där våldtäkten i huvudet gång på gång! Jag har tidigare levt i ett förhållande där jag av medicinska skäl fick ont av alla former av penetration så jag vet hur det känns att vara den som inte vill eller kan. Vilket gör att jag får ännu sämre samvete. Jag är ung och har aldrig fått uppleva ett fungerande sexliv och det ger mig panik. Jag vet ju inte hur jag ska hantera det här. Så det jag söker av er är:
1. Råd över hur jag bör och kanske framförallt INTE bör göra/säga med eller mot min sambo.
2. Hur hanterar jag mina besvär i det hela? Samvetet, självförtroendet, den konstanta kåtheten och besvikelsen.
3. Andra tips, råd, vänliga ord ni kan komma på.
Terapi är inget jag behöver tips om, det har vi stenkoll på.
Snälla hjälp mig...och snälla var vänliga, det här är ju så oerhört känsligt.