• emeliezan89

har sepratin ångest när jag åker från min lila hund

hej jag och min kille har lite svårt att komma överens om vi ska lämna in henne på hund hotell/ pansionat eller ej, medan vi åker till polen två dagar nu i juli.

själv vill jag göra något här i Sverige då bailiey kan vara med så min hund heter och min hund har en sjukdom en lever sjukdom som kräver lite och känner det att lämnar iväg henne känns inte så bra att lämnar henne  hund hotell.

och min killes föräldrar skulle och med till polen och fråga vi kan ju något i Sverige tillsammans du jag och bailiey sa jag till min kille  men han ville i stället åka till polen men vi har inte bokat något än men är vilsen hur vi ska göra har ni några tips hur man ska göra?=)

själv gilla jag att resa både utomlands och i Sverige sen tycker jag att det är roligare om hon kunde varit med eftersom dom är famlijemdlem.

• Svar på tråden har sepratin ångest när jag åker från min lila hund
  • Gizmo

Skaffa en hundvakt istället om det känns bättre för dig, ts. Det är ju bara två dagar det handlar om, hunden klarar sig utan dig, det är ofta ägaren som är mesig.

• Dexter dot com

Personligen tror jag inte hunden lider av att du är borta 2 dagar om du hittar ett bra pensionat och lämnar henne där några timmar först, en natt lite senare osv så hunden känner till miljön och personalen och inte bara blir lämnad 2 dygn i främmande händer.

Svar på tråden har sepratin ångest när jag åker från min lila hund