• Ylikarjula

Kanarieöarna V44

Hej.

Är det någon som funderar som jag på att kanske dra iväg med sina barn eller sitt barn till värmen i vinter.

Jag sitter och funderar här på att ta med min son ner till Kanarieöarna över lovet. Men vet hur tråkigt det är att åka helt på egenhand. Så nu därför du singel eller familjeförälder ska vi göra något trevligt av det och boka flera samtidigt.

Funderade på ett ving hotell med all inclusive. Så är allt enkelt, kan man hjälpas åt med barnen, samt sitta och faktiskt lära känna varann det kan många tyckts är lite trevligt.

Men kollar som sagt intresse så får vi se vart de leder.

Patrik

• Svar på tråden Kanarieöarna V44
  • Drottningen70

Kan vara jättemysigt att åka bara med sitt barn. En hel vecka där du kan ha full fokus på ditt barn och där ditt barn får uppleva din odelade uppmärksamhet är ju toppen i dagens läge där de flesta är stressade sitter med mobilen i högsta hugg. Finns mycket barnaktiviteter på Kanarieöarna och barn hittar ju alltid nån att lajja med.

• Ylikarjula

Ja det är klart det är, och så sant att dom hittar någon att umgås med. Nu tänkte jag mer på oss vuxna, att vi slipper vara den som söker gemenskapen hos andra som åker med vänner och familj. Jag är inte alls orolig för sonen. Vi åkte förra året såg han inte på dagarna alls. Därför tyckte jag att denna gång ska ja se om jag får med några som är i samma sits som jag. Ensam me barn

Svar på tråden Kanarieöarna V44