• Rikard81

Tänder på yngre tjejer!

Hej, jag är en (kille) på 35 år, anser mig ungdomlig och hyfsat kropp, visst liten mage har jag väl men inget som direkt syns, Jag har märkt att jag mer och mer dras till yngre tjejer, speciellt, runt 16 17 år, vet inte varför, börjar jag bli "gubbsjuk"? eller vad är det frågan om? fler som har det här problemet, jag har inte gjort några närmanden eller övervägt att ta kontakt då det självklart kan anses väldigt stötande eller ofredande, men tanken att få sätta tänderna i en liten kåt 17årig ger mig ståfräs med en gång! Är jag bara störd eller är det fler som jag? :)

• Svar på tråden Tänder på yngre tjejer!
  • HäckHäxan
    grind skrev 2015-07-03 19:01:47 följande:
    Du är fullständigt normal. Åldern man attraheras av förändras inte mycket efter 25.
    Menar du det för bara män eller för bägge könen?

Mest nyfiken för det jag attraheras av har förändrats frisk med åren.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • grind
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 19:17:01 följande:

Menar du det för bara män eller för bägge könen?

Mest nyfiken för det jag attraheras av har förändrats frisk med åren.

Jag talar för män. Menar att normala män är rent fysiskt attraherade av kvinnliga kvinnor i åldern 15-100 år. Dock är det vanligast att kvinnor är snygga i 20 till 25 års åldern.
  • HäckHäxan
    grind skrev 2015-07-03 19:23:45 följande:
    Jag talar för män. Menar att normala män är rent fysiskt attraherade av kvinnliga kvinnor i åldern 15-100 år. Dock är det vanligast att kvinnor är snygga i 20 till 25 års åldern.
    Okej det är din preferens, jag tycker många kvinnor är som vackrast efter 40 och det tyckte jag när jag själv var ung också. Män däremot inte så många även om det absolut finns.

Du tror inte det är en smaksak, min bästa vän som är man tycker att unga kvinnor är de minst attraherade kvinnorna som finns, han tyckte det som ung och han tycker det än idag och han är 36.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Okej...)

Hahah, du är helt klart störd! Dock är du inte ensam om det men ärligt, ge fan i folk under 18/20 för allas skull....!

• grind
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 19:27:18 följande:

Okej det är din preferens, jag tycker många kvinnor är som vackrast efter 40 och det tyckte jag när jag själv var ung också. Män däremot inte så många även om det absolut finns.

Du tror inte det är en smaksak, min bästa vän som är man tycker att unga kvinnor är de minst attraherade kvinnorna som finns, han tyckte det som ung och han tycker det än idag och han är 36.

Han ljuger säkert. Sedan kan inte du som kvinna avgöra det då män tänder rent fysiskt och du saknar denna biologi.

Det som inte är vidare attraktivt med unga kvinnor är att de är sanslöst naiva.
  • Simon 681

Tänder du på folk för att de är unga, är det en förutsättning att du vet att de är unga eller tänder du på ungomliga kroppar utan att kolla leg först?

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Rikard81

Tack Häckhäxan, Mycket bra reflektion, uppskattar att du tar dig tid o skriva långt och välformulerat, Sen kan jag ju inte rå för hur jag känner,  när jag va 16-17 va jag jättetänd på en kompis mamma som då va 42, det fanns spänning mellan oss men jag tror att hon stoppade det eftersom hon då insåg att det va fel antagligen, så vad jag tänder på har ändrats, förhoppningsvis ändras det ju när jag blir ännu äldre.

• HäckHäxan
    grind skrev 2015-07-03 20:47:20 följande:
    Han ljuger säkert. Sedan kan inte du som kvinna avgöra det då män tänder rent fysiskt och du saknar denna biologi.

Nej han ljuger inte. Finns inga skäl för honom att ljuga. Han är alldeles för dum i huvudet för att ljuga.

Jag behöver inte försöka sätta mig in i vad män tänder på tycker det räcker med att jag vet vad jag själv tänder på.

Borde inte den naivs delen vara lite av det som tilltalar lite extra eller syftar du rent på utseendet enbart?
  • Fru Darcy
    taquine skrev 2015-07-03 19:15:49 följande:

Ännu en patetiskt nisse med ålderskomplex Visade denna tråd för min 20åriga dotter och det var väl tur för oss båda hon inte  spydde på datorn . Tror ni på allvar unga tjejer  vill ha gubbbslem?

Haha, klockrent Taquine!
  • grind
    HäckHäxan skrev 2015-07-03 21:57:21 följande:

Nej han ljuger inte. Finns inga skäl för honom att ljuga. Han är alldeles för dum i huvudet för att ljuga.

Jag behöver inte försöka sätta mig in i vad män tänder på tycker det räcker med att jag vet vad jag själv tänder på.

Borde inte den naivs delen vara lite av det som tilltalar lite extra eller syftar du rent på utseendet enbart?

Jag syftar enbart på utseendet. Eftersom du inte vet vad din vän avser blir hans svar inte vidare relevant. Sedan krävs det intellekt för att kunna separera kropp från personlighet i dessa diskussioner.
  • Anonym (flicka)

När jag var 18 träffade jag min nuvarande, då 36, 41 idag. Ja min pappa var frånvarande i min barndom och ja jag har daddyissues, men min pojkvän älskar mig och jag älskar honom. 
    Sålänge du inte bara vill ha ett skönt litet ligg så tycker jag det är okej, men jag misstänker att du är en såndär feg jävel som bara bryr sig om vad omgivningen säger och aldrig skulle stå för om du var tillsammans med en ung brud; och det är inte okej. I den åldern är man ett barn. 

• HäckHäxan
    grind skrev 2015-07-03 22:11:20 följande:
    Jag syftar enbart på utseendet. Eftersom du inte vet vad din vän avser blir hans svar inte vidare relevant. Sedan krävs det intellekt för att kunna separera kropp från personlighet i dessa diskussioner.
    Haha krävs inge vidare intellekt för det där, då uppenbarligen både du och jag kan separera kropp från personlighet.
  • Anonym (Nej)
    Rikard81 skrev 2015-07-03 17:34:24 följande:
    Tänder på yngre tjejer!

Hej, jag är en (kille) på 35 år, anser mig ungdomlig och hyfsat kropp, visst liten mage har jag väl men inget som direkt syns, Jag har märkt att jag mer och mer dras till yngre tjejer, speciellt, runt 16 17 år, vet inte varför, börjar jag bli "gubbsjuk"? eller vad är det frågan om? fler som har det här problemet, jag har inte gjort några närmanden eller övervägt att ta kontakt då det självklart kan anses väldigt stötande eller ofredande, men tanken att få sätta tänderna i en liten kåt 17årig ger mig ståfräs med en gång! Är jag bara störd eller är det fler som jag? :)

Du borde kontakta preventell om du tror du är kapabel att skada ett riktigt barn. Och du vet att du sedan 2025 kan bli dömd för våldtäkt mot barn även om hon är 17 istället för 14? Håll dig till folk som i alla fall får köpa cigaretter själva.
  • Anonym (Nej)
    grind skrev 2015-07-03 20:47:20 följande:

Flickor i tonåren som inte ens är myndiga är INTE unga kvinnor. Det är barn. 

Det är inte normalt att tända på barn som TS gör. 
  • Anonym (Lag)
    Anonym (Nej) skrev 2026-04-29 14:47:51 följande:
    Du borde kontakta preventell om du tror du är kapabel att skada ett riktigt barn. Och du vet att du sedan 2025 kan bli dömd för våldtäkt mot barn även om hon är 17 istället för 14? Håll dig till folk som i alla fall får köpa cigaretter själva.
    Vad heter den lagen? Tycker den lagen med 5 års skillnad lät bra, men visste inte om att det ändrats. Fantastiskt isf!
  • Anonym (Anno Nym)
    Rikard81 skrev 2015-07-03 18:19:28 följande:

JA, tycker du det är fel forum eller vad? Peddovarning eller vad menar du? Tycker det är lite konstigt att det är ok åt andra hållet om en kåt milf på 35-40 år vill ha en ung kille på 16-17 år då är det bara go for it! men åt andra hållet, äckligt perverst med mera,. nu undrade jag ju vad folk tyckte så fine nu vet jag eran åsikt :) men kommer inte göra något slag i saken som sagt.

Du har inte möjligvis en dotter?

Du tycker inte det är lite udda att en 35 årig kvinna eller man dras till ungdomar så unga som kanske inte ens gjort sin debut, du ser inget udda eller lätt avikande i betendet?

Visst det går att hitta case där någon dras till äldre men , men överlag så unga killar och tjejer är inte intresserade av män i den åldern.

• Anonym (Tommy)

Jag är också 35 och tänder verkligen inte på småtjejer. Inte ens 25 åringar. Vad ska man med en sån till som 35 åring?.

+/- 5 år från sin egen ålder känns rimligt. 

• jontebula
    Anonym (Tommy) skrev 2026-04-29 21:29:22 följande:

Jag är också 35 och tänder verkligen inte på småtjejer. Inte ens 25 åringar. Vad ska man med en sån till som 35 åring?.

+/- 5 år från sin egen ålder känns rimligt. 

Pedofilvarning att som 35+ kille tända på 16 åriga tjejer som inte ens är färdigutvecklade. vafan är det för fel på vissa ? Jag kan förstå 20+ det är inget att yra om..
  • Finländsk

Efebofili är antagligen rätt vanligt. Själva attraktionen går det inte att göra så mycket åt och det är antagligen inte konstruktivt att hårt döma sig (eller någon annan) för något som är utanför ens kontroll, men hur man agerar och förhåller sig till sin attraktionen kan man påverka.

Det att TS uttrycker sig som han gör och att han startat denna tråd, visar på att det finns någon form av förhoppning om att det eventuellt kan vara okej att göra något med en 16-åring. Det är det givetvis inte under några som helst omständigheter. Det samma gäller HäckHäxan (eller vad hon nu hette), som har liknande tankegångar (skulle vilja göra något om det inte fanns moraliska hinder). Kön har ingen betydelse. Jag hoppas att båda två har kommit till insikt om sina problem och inte skadat något oskylgt barn som "visat intresse för dem".

Svar på tråden Tänder på yngre tjejer!