Wilman85 skrev 2015-07-11 13:35:21 följande:
Skönt att höra att det finns andra i samma sits! Har ni pratat med ngn läkare eller så?
@vhn gärna!! Hur långt gick det mellan dina missfall?
@kasperina skönt att höra! Då finns det hopp. Idag känner jag mig helt nedstämd och ledsen... Men får ladda om igen!
Mellan mf gick det typ tre månader men sen tog det drygt ett år innan jag blev gravid igen o då blev det vår dotter.
Vi har en gynkontakt som är fantastisk! Hon gjorde en mf utredning på oss och vi får hjälp av henne nu igen. Det var när vi skulle på ett tidigt vul hos henne som vi nu upptäckte att graviditeten hade avstannat. Ska tillbaka till henne nu i slutet av juli.
Det enda vår utredning visade var att mitt sköldkörtelvärde var lite högt. Inom normslramen men för högt för att lätt bli gravid och behålla. Kan ju va värt att gå o kolla upp om du vill?! Ett blodprov på vårdcentralen!
Jag äter levaxin nu varje dag och mår toppen!
Man ska på ths värdet ligga runt 2,0 men sen finns det andra värden dom oxå mäter men dom har jag tyvärr ingen koll på.. Men går lätt att läsa sig till!
Just nu väntar jag bara på att mannen ska komma hem så vi kan starta våra försök igen;)