• evaeva18

finns det billigare internet 245 kr?

Finns det billigare internet än 245 kr i månaden då jag sällan använder min dator?

Finns det andra sätt att betala räkningar som är gratis?

• Svar på tråden finns det billigare internet 245 kr?
  • IsDimma

Gå till biblioteket och låna dator kanske.
    För jag antar att du inte har en telefon mes internet?

• evaeva18

Jo jag har mobil med internet?

Kan man betala räkningar med den?

Hur gör man

• Voodoodoll
    evaeva18 skrev 2015-07-15 08:44:24 följande:

Jo jag har mobil med internet?

Kan man betala räkningar med den?

Hur gör man

Du skaffar mobilt BankID samt appen för din bank. Sedan via banken fixar du inställningarna så det går att betala via bankeb (tror det är någon extra inställning som behövs för att lägga till nya konton osv, i alla fall på den bank jag har). Är du inte så teknisk av dig, ring din bank och fråga.
  • pand22an

Hej,

Måste bara fråga, denna rädsla för att ha en bredbandsuppkoppling ?
    Inget intresse av att läsa nyheter, följa någon blogg, eller något youtube klipp ?
    Mycket är gratis på Internet och kräver ingen registering....svtplay etc

Men om du abosolut vill ha gratis Internet, så har många snabbmatkejdor gratis Wifi. Pressbyrån har gratis Wifi, många gallerior brukar ha gratis Wifi. Vissa Cafe-kedjor har också gratis Wifi.

Annars kan leta upp "kontant" mobilt bredband, som bara kostar när du använder, dock under vissa tidsvillkor.

Men det finns också bra appar för mobiler att komma åt din bank, med Mobilt Bank ID. Titta på Internet för din bank , så får de mer intrsuktioner....

• evaeva18

Nä inget större internet intresse ska kontakta banken idag

Tack för svar

• whippo

Använd mobilen som modem de gånger du behöver Internet på datorn.

• evaeva18

Jag har nu fixat med mobil - bank och sagt upp internet

Vad menar du med att surfa med modem och internet? På datorn

Har comvig kontankort på mobil

• Stina77

Du kan använda mobilens internetuppkoppling om du bara vill gå in i datorn och betala eller något annat. Det berör givetvis på hur mycket du har att surfa för på ditt mobilabonnemang, men det mesta går att göra enbart i mobilen. 

Svar på tråden finns det billigare internet 245 kr?