• Anonym (ts)

fittan - hur smakar den?

Hur luktar och smakar ett normalt ch friskt kvinnligt underliv? Är det luktfritt och smaklöst? Eller vad?

• Svar på tråden fittan - hur smakar den?
  • Anonym (Ariel)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-07-17 22:28:04 följande:
    Jag blir fan rädd. Gammal lukt, dålig hygien, luktar genom kläder. Om det luktar efter en dag på jobbet genom kläderna så håll i dig du har dålig GRUNDhygien. Uppenbarligen är hennes gyn en idiot av rang.
    Nej, jag har inte dålig hygien.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ariel) skrev 2015-07-18 13:53:54 följande:

Nej, jag har inte dålig hygien.

Självklart inte. Det är helt normalt att hålen luktar genom kläder för att man är 9 timmars arbetsdag ifrån den senaste duschen.
  • Anonym (AA)

Som svartmögelost ungefär. 

• Anonym (Ariel)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-07-18 17:19:08 följande:
    Självklart inte. Det är helt normalt att hålen luktar genom kläder för att man är 9 timmars arbetsdag ifrån den senaste duschen.
    Ja, det är ingen stark doft jag talar om. För övrigt duschar jag inte på morgonen.
  • Anonym (Bubs)

Den smakar Hallonlakritsskalle.

• Anonym (H)
    Anonym (ts) skrev 2015-07-16 18:47:43 följande:
    fittan - hur smakar den?

Hur luktar och smakar ett normalt ch friskt kvinnligt underliv? Är det luktfritt och smaklöst? Eller vad?

Olika fittor smakar helt olika. Har man tur så träffar man nån vars lukt man inte kan få nog av. Ungefär att jämföra med hur man luktar på nacken.
  • Anonym (Bubs)
    Anonym (H) skrev 2023-05-17 17:13:06 följande:
    Olika fittor smakar helt olika. Har man tur så träffar man nån vars lukt man inte kan få nog av. Ungefär att jämföra med hur man luktar på nacken.
    Ja, fittsaft kan vara den godaste saften som finns.
  • Anonym (fishermans friend)

Havets läckerheter

• Anonym (Men vadfan?)

Men vad fasen...bara stoppa in ett finger på dig själv och sedan fingret i munnen så vet du hur det smakar? Hur svårt kan det vara?

• Anonym (Bubs)

Fitta smakar som hallonlakritsskalle.

• Anonym (Hej)

Jag tycker att fittan smakar metalliskt.

• Anonym (Tvål)
    Anonym (äckligt) skrev 2015-07-18 13:13:40 följande:
    Men det finns ju inte så mycket att göra i hygien-väg. Man ska inte hålla på med tvålar eller något i underlivet. Jag tvättar lite med vatten varje dag i duschen, men luktar hela tiden, hela dagen. Även direkt efter att jag duschat. Och jag har testat intimtvålar också ändå, men dom har ingen effekt alls.

Det var olika gynekologer varje gång, alla sa samma sak.
    Man ska inte tvätta i fittan men de yttre delarna tvättas såklart med tvål precis som män tvättar ollon och förhud med tvål. Enda gången jag luktade igenom kläderna var när jag fick en infektion pga en spiral eller under mens om jag blöder igenom. En tvättad fitta ska inte lukta så starkt att det känns genom kläderna. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Tvål) skrev 2024-06-01 08:47:48 följande:
    Man ska inte tvätta i fittan men de yttre delarna tvättas såklart med tvål precis som män tvättar ollon och förhud med tvål. Enda gången jag luktade igenom kläderna var när jag fick en infektion pga en spiral eller under mens om jag blöder igenom. En tvättad fitta ska inte lukta så starkt att det känns genom kläderna. 
    Du ska så klart inte tvätta med tvål! Intimtvål eller lactacyd om du behöver men inte flesta fall fungerar vatten alldeles utmärkt. Tvål skapar en obalans och kan riskera klåda och irritation. Och ju mer du tvättar så stör du ju bakteriefloran och kommer få mer och mer lukt. 

Man ska ju kunna göra nån kur för att återställa pH i fittan men nu minns jag inte hur? Typ surskölj eller något. 
    Mycket sex med olika partners ändrar ju också bakterielulturen och förändrar lukten. 
    Fitta/spermier har olika pH värde.
    Rätta mig om jag har fel i det här men jag är ganska säker och tycker också det är logiskt. 

Men, jag har faktiskt pratat om detta med en partner jag haft. Han menar att det finns sju olika smaker av fitta, så det är ju fler än grundsmakerna. 
    Jag tycker också att min luktar lite, men den smakar inte mycket alls. Rätt neutral, lite salt. Inte äckligt alls. 
    Har själv varit med en annan kvinna och hon luktade inte som jag. Sötare tror jag. 

Visst påverkar kosten! Och tvättandet. 
  • Anonym (Tvål)
    Anonym (Hh) skrev 2024-06-01 09:28:04 följande:
    Du ska så klart inte tvätta med tvål! Intimtvål eller lactacyd om du behöver men inte flesta fall fungerar vatten alldeles utmärkt. Tvål skapar en obalans och kan riskera klåda och irritation. Och ju mer du tvättar så stör du ju bakteriefloran och kommer få mer och mer lukt. 

Man ska ju kunna göra nån kur för att återställa pH i fittan men nu minns jag inte hur? Typ surskölj eller något. 
    Mycket sex med olika partners ändrar ju också bakterielulturen och förändrar lukten. 
    Fitta/spermier har olika pH värde.
    Rätta mig om jag har fel i det här men jag är ganska säker och tycker också det är logiskt. 

Men, jag har faktiskt pratat om detta med en partner jag haft. Han menar att det finns sju olika smaker av fitta, så det är ju fler än grundsmakerna. 
    Jag tycker också att min luktar lite, men den smakar inte mycket alls. Rätt neutral, lite salt. Inte äckligt alls. 
    Har själv varit med en annan kvinna och hon luktade inte som jag. Sötare tror jag. 

Visst påverkar kosten! Och tvättandet. 
    Jag har tvättat fittan med duschcreme hela mitt liv och jag är över 40 och jag har inga problem överhuvudtaget. Ingen dålig lukt eller andra besvär. Det är inne i fittan man inte vill förstöra bakteriefloran. Blygdläpparna och mellan tvättas med valfri tvål. Gör man inte det förstår jag att det luktar. 

Däremot låter jag aldrig min man att spruta i mig. 
  • Anonym (Men vadfan?)
    Anonym (Tvål) skrev 2024-06-01 09:40:09 följande:
    Jag har tvättat fittan med duschcreme hela mitt liv och jag är över 40 och jag har inga problem överhuvudtaget. Ingen dålig lukt eller andra besvär. Det är inne i fittan man inte vill förstöra bakteriefloran. Blygdläpparna och mellan tvättas med valfri tvål. Gör man inte det förstår jag att det luktar. 

Däremot låter jag aldrig min man att spruta i mig. 
    Kombinationen av hans klägg ihop med mitt eget klägg även kombinerat med svett luktar inte bara dåligt den blir även som ett slags klister. Somna efter sex och sedan vakna och jag sitter fast med f... i hans ben eller något. Får använda kraft för att ta mig loss och det blir ett slags ploppande ljud. 
  • Anonym (Tasty)

Idag smakade jag mycket citron för min man vill så sällan nuförtiden.

Gott men tragisk anledning. Rynkar på näsan

• Anonym (Bubs)
    Anonym (Tasty) skrev 2024-06-01 10:16:30 följande:

Idag smakade jag mycket citron för min man vill så sällan nuförtiden.

Gott men tragisk anledning. Rynkar på näsan

Citron?
  • Anonym (Tasty)

Ja, eller i alla fall så syrligt friskt som det blir när mjölksyrabakterierna dominerar.

Svar på tråden fittan - hur smakar den?