Linköping/ Sturefors : Söker ensamstående intellektuella föräldrar och roliga kompisar till min dotter (6år)
Är på jakt efter nya bekantskaper i Sturefors/Linköping med omnejd till både mig och min dotter 6år. Jag har många fina vänner med barn, men bara en enda av dem är singel och bor på annan ort. Vore kul att träffa tjejer och killar som vill ses och pyssla, plocka blåbär, bygga kojjor, gå på barnteater, åka pulka, gå och bada eller varför inte åka på semester eller utflykt osv.
Jag är öppen och spontan som person, men tror att vi funkar bäst om du är någorlunda intellektuell och intresserad av en ekologisk livsstil. Jag är 39 år, jobbar med ekonomi och verksamhetsutveckling. Jag gillar att vidga mina vyer, provar gärna på det mesta men det är få saker jag fastnar i och återkommer till. För tillfället gillar jag yinyoga, läsa böcker (gärna historiska romaner) skogsprommisar, teaterbesök, filmkvällar, vinkvällar och god mat och lära mig laga (och äta) paleokost. Tror att jag är rätt kul att hänga med! Min dotter kan vara lite blyg initialt, men hon full av energi och fantasi samt är en uppskattad vän.
Jag blir jätteglad om du hör av dig!
Varma hälsningar,
Frida