• Blueskillen

Hur redigerar jag och hur får jag svar i inläggen?

Jag har inte fattat hur man gör för att redigera i ett inlägg som man har postat här. Ibland ser man inte felet förrän man har lagt in det och sitter och läser det man skrivit. Hur gör man detta?

Sen skulle jag vilja ha ett mail när någon annan lägger in ett svar i tråden som jag är med och skriver i. Nu får jag gå in och kolla om det är något nytt inlagt "manuellt". Hur gör jag det?

Detta funkar klockrent i andra forum. Det gör det så att det flyter på bättre.

• Svar på tråden Hur redigerar jag och hur får jag svar i inläggen?
  • Ramborg

Jag tror inte det går att redigera. Mail tror jag går att få till, för jag fick en massa spam härifrån innan jag blockade sajten som Junk.

42.
  • Ramborg

Jag tror inte det går att redigera. Mail tror jag går att få till, för jag fick en massa spam härifrån innan jag blockade sajten som Junk.

42.
  • Blueskillen
    Ramborg skrev 2015-07-18 08:16:21 följande:

Okej. Jag har inte kryssat i att jag vill ha reklam från olika företag så jag får inget i min låda om det. Men jag vill ha ett när någon har svarat på mitt inlägg. Men det kanske inte går det heller?

Synd att man inre kan redigera för det blir inte alltid som man hade tänkt skriva och det ser man först många gånger då det är postat.
Svar på tråden Hur redigerar jag och hur får jag svar i inläggen?