Min partner vill inte ha sex
Hej
Jag lever med en kvinna, vi träffades för 7 månader sen och blev jätte kära och har knappt varit ifrån varandra sen dess, allt fungerade väldigt bra i början, ca den första månaden, sen hände något, hon vill inte ha sex, jag vill inte tjata på henne men tar jag aldrig upp de så händer ingenting, jag har så svårt att se vårt förhållande som ett riktigt förhållande utan den biten. Hon vill pussas, ligga på armen o gosa men de är så länge man inte rör henne på intima delar för då tar de stop, hon rör inte mig på något intimt sätt och verkar inte må dåligt över detta så som jag gör, jag hade innan väldigt bra självförtroende och när vi väl har sex så har det varit bra, men man ska ju komma dit också annars kan de ju varken vara bra eller dåligt.
Jag mår skit dåligt i detta och känner mig fruktansvärt oattraktiv som människa, vill helst gärna inte visa mig utan tröja eller byxor, för mitt självförtroende är i botten, jag har pratat med henne om det och ibland förstår hon och ibland gör hon det inte, det pendlar väldigt mycket...
Hon köpte lusthöjande för att hon säger att hon inte har någon lust men hon vill inte ta dom för hon har ingen lust, kändes lite meningslöst att köpa dessa då men de verkar inte som hon tänker på de.
Idag frågade jag henne om hon vill leva ett förhållande helt utan sex så är de bättre hon säger det så jag vet och får ta ställning efter de, då kom de, hon lever bra utan sex för hennes lust finna som sagt inte, men om hon blir "sugen" är de okej att hon närmar sig mig då frågade hon, och jag känner mig mer tveksam till att ens va kvar i förhållandet när hon inte har någon lust. Jag älskar henne och vi har det bra i övrigt men detta har tagit över, hur kan man leva ett förhållande utan att ha den biten kvar?! Är det ändå inte det ultimata som gör att de blir en extra krydda i vardagen!?
Känner mig oerhört ledsen och hon verkar inte bry sig.....