Söker gravida i skutskär /gävle
Hej!
Har för bara 3 veckor sedan flyttat till skutskär. Känner ingen häromkring ???? . Är 29 år och väntar min tredje flicka i mitten av november. Någon som vill följas åt? ????
Hej!
Har för bara 3 veckor sedan flyttat till skutskär. Känner ingen häromkring ???? . Är 29 år och väntar min tredje flicka i mitten av november. Någon som vill följas åt? ????
Hej vad kul. Jag är också i v 24!! Vi har flyttat hit ända från Skåne . Hur länge har du bott i skutskär? Trivs du?
Kul med flera som bor rätt nära :)
Hur är det med er allihopa, och hur går det för er? :)
jag är i v. 17 (16+2) och längtar ihjäl mig till ultraljudet som är om två veckor!! Vill bara att tiden ska gå snabbt nu :)
Hej! Hoppar in här. Bor i Tierp, är det tillräckligt nära? 28 år, väntar en pojke i mitten på oktober. Skulle vara kul att lära känna andra mammor hyfsat nära.
Hej.
Med mig är de rätt bra. En del sammandragningar o foglossning men annars toppen.
Tycker de går sakta, vill hoppa längre fram.
Är i vecka 26 nu o bebis kommer om 12-13 veckor :)
Om ca 3 veckor ska vi på första tillväxtultraljudet :)
Hur är det med er allihopa, och hur går det för er? :)
jag är i v. 17 (16+2) och längtar ihjäl mig till ultraljudet som är om två veckor!! Vill bara att tiden ska gå snabbt nu :)
Hej :)
Väntar du ditt första barn?
Hej! Hoppar in här. Bor i Tierp, är det tillräckligt nära? 28 år, väntar en pojke i mitten på oktober. Skulle vara kul att lära känna andra mammor hyfsat nära.
Hej!
Jag bor i Gävle och är gravid med tvillingar i vecka 18 (17+3). Det är mina första barn och har inga i min närhet som har barn så skulle uppskatta att ha kontakt med andra mammor :)
Hej.
Tvillingar, grattis :)
Spännande med tvillingar.
När är du beräknad?
Hej!
Jag bor i Gävle och är gravid med tvillingar i vecka 18 (17+3). Det är mina första barn och har inga i min närhet som har barn så skulle uppskatta att ha kontakt med andra mammor :)
Japp, första barnet Är ensam från start.
Hej :)
Väntar du ditt första barn?
Spännande med första :)
Tråkigt att vara ensam men ibland blir de ju så.
Är Du från Tierp eller ditflyttad? Själv bor jag i Skutskär. Flyttat hit från Gävle.
Japp, första barnet Är ensam från start.
Precis flyttat till Skutskär, gravid i vecka 18 (17+3)
Första barnet :)
Spännande ????
Vart i skutskär har du/ni flyttat?
Precis flyttat till Skutskär, gravid i vecka 18 (17+3)
Första barnet :)
Spännande ????
Vart i skutskär har du/ni flyttat?
Letar bostad och bor just nu i mina morföräldrars hus mittemot Willys. Om allt går som planerat så har vi boende mellan friskolan och tågstationen fr.o.m nästa månad :) vart bor du själv?
Oj såg att de blev några frågetecken sist...
Aha Oki.
Jag bor precis bakom tågstation, i hus :)
Lugnt område o trivs superbra där.
Letar bostad och bor just nu i mina morföräldrars hus mittemot Willys. Om allt går som planerat så har vi boende mellan friskolan och tågstationen fr.o.m nästa månad :) vart bor du själv?
Hur mår ni ? O hur gamla har era små blivit ?