Ser ung ut, får inga tjejer, nu för gammal. :-(
Jag har ett annorlunda dating problem.
Det är så att jag har alltid sett ung ut. Så säger väl alla men på allvar jag har verkligen sett ung ut. Idag är jag strax över 30 och folk som gissar min ålder gissar strax över 20. Max 23 har en del sagt.
Jag tycker oftast det är skoj att se ung ut för reaktionen är kul när de får veta min riktiga ålder. På systemet och även på ICA får jag visa leg om man köper något som har ålder på sig. Men det bryr jag mig inte så mycket om, bara skrattar åt det.
Men på krogen, ute på stan eller när det kommer till tjejer har detta blivit svårt.
När jag var runt 20 så såg jag ut som 14. Inga tjejer i min egen ålder visade intresse. De ville inte ha ett barn. De trodde jag var hur ung som helst. De tjejer som visade intresse var själva runt 15 års åldern och det skulle bara blivit fel om jag gick vidare med dem.
Nu när jag blivit äldre och runt 30 så tror folk jag är 20. Okej, jag får intresse av 20 åriga tjejer istället nu. Men när de väl får reda på min ålder så backar de direkt. Oj, du är för gammal för mig. Vänner tycker också tjejerna är för unga för mig de jag får intresse för. De säger hitta någon i din egen ålder.
Tjejer i min egen ålder tycker jag är för ung, de tror jag är runt 20. Så jag har mycket svårt att hitta någon som visar intresse. De blir mer chockade och undrar om jag har falskleg om jag försöker bevisa min ålder.
Så hur jag än försöker så går det inte bra. Jag är för gammal för de som visar intresse och i samma ålder så tror de att jag är för ung. Samtidigt så blir mitt unga utseenden inte något som gör mig attraktiv för samma ålderskategori.
Vad ska jag göra?