• FrökenC

BF 2016 i Växjö

Undrar om det finns någon här på familjeliv som har BF januari/februari i Växjötrakten? Kanske någon som väntar sitt första barn också? Hade varit kul att följas åt under tiden och kanske efteråt

• Svar på tråden BF 2016 i Växjö
  • Havssol

Hej,jag har bf i maj och det är med första barnet :) hur har det gått för dig? är du intresserad av att binda nya kontakter. Jag bor ca 2 mil utanför Växjö :) du får gärna höra av dig :)

• Nonym

Bf nu i början av april, bor tre mil från Växjö

• Havssol

Om du har Facebook kan du lägga till mig där ? Anna Sorkelina Carlsson ?

• Nonym
    Havssol skrev 2016-03-29 19:43:35 följande:

Om du har Facebook kan du lägga till mig där ? Anna Sorkelina Carlsson ?

Tillhör den sälla skaran som vägrar Facebook..
  • Havssol

Okej, inget konstigt tycker inte jag. När har du BF? Skulle du vilja träffas innan bebis eller efter

• Nonym
    Havssol skrev 2016-03-30 11:09:50 följande:

Okej, inget konstigt tycker inte jag. När har du BF? Skulle du vilja träffas innan bebis eller efter

Är beräknad nästa lördag, är så stor och klumpig så för min del hade jag nog gärna väntat tills bebisen behagat komma
  • Havssol

ja de förstår jag. hoppas bebis tittar ut snart för att underlätta. jag har eventuellt med bebis på gång då ja har väldiga problem med sammandragningar och haft till och från sedan vecka 24 :/ är nu i v 34 35 i morgon.

• Nonym
    Havssol skrev 2016-03-31 11:21:17 följande:

ja de förstår jag. hoppas bebis tittar ut snart för att underlätta. jag har eventuellt med bebis på gång då ja har väldiga problem med sammandragningar och haft till och från sedan vecka 24 :/ är nu i v 34 35 i morgon.

Jag blev inskickad till förlossningen I v 32 för de var rädda att det var på gång, men det var falsklarm.. hade också JÄTTEMYCKET sammandragningar redan tidigt, men det har ju gått bra ändå
  • Noel09

Här är en Växjö-bo till, väntar dock mitt tredje barn och är beräknad till den 14 maj :)

• Nonym
    Noel09 skrev 2016-03-31 19:48:35 följande:

Här är en Växjö-bo till, väntar dock mitt tredje barn och är beräknad till den 14 maj :)

Trevligt

Alltid kul med någon med erfarenhet som man kan bombardera med frågor
Svar på tråden BF 2016 i Växjö