När testade ni plus som tidigast???
Har själv testdag den 5/3 och har inget tålamod känns det som. Det är ju en eeevighet.
När tjuvtestade någon ett plus som tidigast? Själv gjorde jag det på dag 14 förra gången.
Har själv testdag den 5/3 och har inget tålamod känns det som. Det är ju en eeevighet.
När tjuvtestade någon ett plus som tidigast? Själv gjorde jag det på dag 14 förra gången.
mmm det undrar jag med! jag har beräknas mens 7/3 och kommer nog inte kunna hålla mig =( *ler*
*puffar*
Vänta iaf 14 dagar efter slutsprutan så ni inte riskerar falska positiva test. Sen om kroppen bildat tillräkligt hcg för att få ett positivt test återstår ju att se. Säkrast för att slippa bli besviken i onödan är ju att vänta 14 dagar, men det vet ni ju redan.
Själv vågade jag knappt testa och väntade till dag 17.
pemi
Jag fick ett svagt svagt plus redan på lördagen veckan efter (ET onsdag, 2 dagars), så det innebär 10 dagar. Mer att man kunde ana ett streck, och det hade jag aldrig sett förut så det var definitivt annorlunda än tidigare test. På söndagen testade jag igen och då var det tydligare så då kände jag att det verkligen skulle bli ett plus. Så visst går det att få plus tidigt, men det är nog väldigt individuellt (som med allt annat).
Hoppas det blir ett + för er!!
Jag var för nyfiken och testade på ruvda 10 vilket var - men sen på dag 12 var det +
då efter FET...LYCKA TILL!
Hej. Jag testad igår på ruvardag 10 och det blev ett svagt test efter fyra års slitande..testade igen i morse då blev det lite starkare..ska ta mitt sluttest på måndag den 6/3..jippie!!! Äntligen
Jag testade oxå förut. Ruvar dag 13 med CB digital. Gissa om jag började grina när jag såg att det stod Gravid
Jag testade i måndags förra veckan med Preg som visade negativt. Testade på onsdagen med Gamp som oxå var negativt Sen fick jag nåt ryck o köpte CB vanliga test och det gav ett + direkt. Jag behövde inte ens vänta de minutrarna man ska utan plusset kom på en gång
Så troligen var Preg o Gamp inte lika känsliga som CB eller så testade jag lite för tidigt. Men plusset kom iaf och det finns det också bild på i mitt galleri
Hej!
Räknar ni dagen för ET som dag ett eller dagen efter?
Jag hade ET fredagen den 27/2. Har inte fått mens ännu. Men håller på att avlida av oro.
ET dag noll.
pemi