Oh, tack! Blev lite ledsen nu här hemma... Jag får alltid mensvärk och ömma bröst cirka 1 till 2 veckor innan jag ska få min mens. Förra veckan fick jag lite mensvärk på natten och mina bröst blev ömma, så jag antog att okej, men då kommer min mens nästa vecka eller början av nästa igen. I söndags förra veckan hade vi oskyddat sex för första gången och har haft det varje dag sen dess, alltså har det bara gått 5 dagar sen vi första gången hade oskyddat. Har haft mensvärk och mina bröst är fortfarande jätte ömma hela denna veckan, så jag tänkte att kanske något hände? Men nu precis gick jag på toa och när jag torkade mig var där väldigt väldigt tunn indikation på blod, detta blandat med en massa flytningar. Så ja. Nu får jag ju se om detta betyder att min mens slår ut typ imorgon eller nåt eller om det var den dära nidblödningen. Fast kan man få den så tidigt? Nidblödning är en mensliknande blödning som uppstår då det befruktade ägget fäster sig i livmodern, har jag läst på nån sida.Så egentligen borde den kunna komma. Nu borde jag ju egentligen ha min mens... oh, jag försöker att inte hoppas, men det är ju lite svårt :)