• 81718171

hon såg inte hjärtat slå

Va på ul idag för o få veta hur långt gågna vi va.. Hon mätte bebisen till V8+2 men hittade inget hjärta som slår!

Min värld har vänts upp o ner... Vill bara det ska va över. Nytt ul om en vecka.. En evighet tills dess... Jag orkar inte! Någon annan som sedan sett hjärtat picka?? Ge mig hopp eller be mig hoppas på att kroppen rensar fort...

• Svar på tråden hon såg inte hjärtat slå
  • Lavelii

Är du säker på att du är i v 8+2 då? Jag var på tidigt VUL pga tidigare missfall. När jag kom in räknade vi ut att jag borde vara i minst v 7 och några dagar. Och hjärtat borde synas. Det gjorde det inte. 11 dagars våndan, och sen tillbaka nytt VUL och då pickade hjärtat.

Så om läkarn var osäker på längden på grav så tänker jag att det inte är omöjligt att det bara är för tidigt. Det är från dag till dag så pass tidigt. Lycka till!

• 81718171
    Lavelii skrev 2015-08-04 13:54:24 följande:

Är du säker på att du är i v 8+2 då? Jag var på tidigt VUL pga tidigare missfall. När jag kom in räknade vi ut att jag borde vara i minst v 7 och några dagar. Och hjärtat borde synas. Det gjorde det inte. 11 dagars våndan, och sen tillbaka nytt VUL och då pickade hjärtat.

Så om läkarn var osäker på längden på grav så tänker jag att det inte är omöjligt att det bara är för tidigt. Det är från dag till dag så pass tidigt. Lycka till!

Jag är enligt beräkning 9+1 o enligt måtten på fostret sa hon att de motsvarade 8+2... Vågar inte hoppas på mirakel men lyckan hade vart total om de pickar på tisdag.. Hon va dock väldigt säker på sin sak sa hon :(
  • nnnnnnnn

Beklagar verkligen, har varit i samma sits flera gånger själv. Så otroligt jobbigt att gå den veckan... Mitt tips - sjukskriv dej. Jag gjorde inte detta, men borde ha gjort det. Man är inte människa under den tiden...

• Utflykt i verkligheten

Mitt tips är också att sjukskriva dig. Man behöver den tiden även fast det kanske inte känns så. Träffa någon nära vän och prata av dig över en kopp te, eller liknande.

All lycka och värme till dig!

Svar på tråden hon såg inte hjärtat slå