• Anonym (usch)

Vänsterextremister är de värsta!

Nu har de attackerat Östermalmstorg och vandaliserat SD:s reklam bara för att de inte gillar den!

Vi har faktiskt yttrandefrihet i det här landet!

Och SL har godkänt reklamen, den ligger alltså inom ramen för lagstiftningen.

Vänsterpacket säger sig förespråka demokrati och mänskliga rättigheter men kan inte tåla att andra inte tycker som dem utan måste ta till våld och vandalism!?

Vad är det för demokrati? Vad är det för mänskliga rättigheter?

Man behöver inte gilla SD:s budskap, men KOM DÅ MED SAKLIGA MOTARGUMENT istället för att bråka och vandalisera!

• Svar på tråden Vänsterextremister är de värsta!
  • Anonym (123)
    Rutgers skrev 2015-08-04 21:30:58 följande:
    Reklam på en station för 360k ? Låter sjukt mycket. Vad ingick mer?
    Det är nog inte så mycket i sammanhanget. Efterfrågan lär vara ganska hög med tanke på allt folk som rör sig där
  • Gert
    M A F H H skrev 2015-08-04 21:30:15 följande:
    Nya sympatisörer?
    Den som kan tänka sig rösta på ett parti endast på grund av att några ungdomar rivit ner SD-kampanjen lär inte vara speciellt intelligent.
    Men vad förväntar man sig egentligen..
    Ungdomar? Nehä du. Vuxna människor som skapar upplopp och river ner affischer - precis som det var i Nazityskland 1935.
    Give ´em Hell!
  • Gert
    Rutgers skrev 2015-08-04 21:30:58 följande:
    Reklam på en station för 360k ? Låter sjukt mycket. Vad ingick mer?
    Det var mycket reklam och reklam i en tunnelbanestation är inte billig. Sen kostade väl PR-firman också.
    Give ´em Hell!
  • Anonym (tvångströjan)

Är inte detta lite som att säga att blå spyor på soffan är dom värsta?

Alltså, spela roll vilken färg, soffan luktar fan i alla fall...

• thure
    Anonym (123) skrev 2015-08-04 21:33:43 följande:

Det roliga är ju att det hela får motsatt effekt. SD kommer öka pga detta.
    Demonstranterna tror att de gör skillnad genom att bete sig som vandaler,

Nej, de tänker inte längre än näsan räcker.
    Samma var det förra året när SVP höll möte, ett tiotal sympatisörer och ett stort antal "motdemonstranter" som slog sönder allt de såg och gav SVP den reklam de önskade.

Jag tror det största antalet "vänstermuppar" som deltar i ovanstående vandalism består av naiva ungdomar som tror de gör rätt för den goda saken.
  • Gert
    Överste Senap skrev 2015-08-05 09:12:23 följande:

Vänsterextremister eller SD, pest eller kolera.

Då väljer jag SD.
    Give ´em Hell!
  • Överste Senap
    Gert skrev 2015-08-05 10:38:37 följande:

Då väljer jag SD.

Man väljer inte mellan pest eller kolera. Man väljer antikroppar mot bägge.
  • Gert
    Överste Senap skrev 2015-08-05 12:45:57 följande:
    Man väljer inte mellan pest eller kolera. Man väljer antikroppar mot bägge.
    Jag valde inte pest eller kolera. Jag valde SD.
    Give ´em Hell!
  • seriösanvändare

Bra jobbat, vandaler. Nu får SD precis det de ville ha - uppmärksamhet - och tiotusentals tveksamma SD-anhängare får vatten på sin kvarn.

Tiggerisituationen ÄR problematisk. Sen hjälper det inte att smälla upp anklagande plakat och jag tycker också att SD:s "reklam" var onödig. Men jag river inte ner den eller ställer mig på torget och skriker för det. Jag ignorerar den.

Till och med vänsteranhängare erkänner ju att tiggeriet inte är önskvärt. Givetvis är det hemskt att människor måste tigga! Det är lösningen på problemet vi inte är ense om.

Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • Rataxes

Vänsterexkrementerna misshandlar en romsk jude och hans rumänska vän på en demonstration mot främlingsfientlighet och rasism...

Starkt jobbat, eller nåt.

Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Progressiv
    Anonym (usch) skrev 2015-08-04 20:58:09 följande:

Vad är det för demokrati? Vad är det för mänskliga rättigheter?

Ja, det är två begrepp som du gott kunde läsa på lite om.
  • Anonym (M)

Tyvärr så får ju organisationer så mycket mer uppmärksamhet när man ska hålla på, på det sättet.

Vore bättre att bara ignorera det. 

I min stad hölls det en gång tal av en grupp riktiga höger personer jag talar om nazist parti nästintill. Jag hade inte haft en endaste aning om att de fanns om det inte vore för att vänsterextrema kom dit och kastade sten och härjade. Det fick upp nyheten på varenda tidning och media. Det gjorde så man funderade över vad som pågick och voila så fick dem mer reklam än de någonsin borde tjäna. 

Hade man bara låtit dem vara, stå där och föreläsa för sina egna så hade få ens vetat att de fanns. Nu visste hela stan att de fanns. 

Svar på tråden Vänsterextremister är de värsta!