Agnes eller Alice?
Ska jag välja Namnet Agnes eller Alice till min dotter? Mina andra barn heter Robin,Gustav och Isak. Vilket passar bäst med deras namn?
Ska jag välja Namnet Agnes eller Alice till min dotter? Mina andra barn heter Robin,Gustav och Isak. Vilket passar bäst med deras namn?
Alice.
Agnes är lite, lite finare tycker jag, men Alice passar bättre till dina andra andra barns namn. Plus Agnes är så vanligt nu
Alice. Helt klart. Mer gångbart även internationellt.
Alice :)
Agnes tycker jag passar bra med dom andra namnen, men Alice passade också bra! Ha ha inte så mycket till hjälp men fina gångbara namn båda två!
Båda är fina men jag föredrar Agnes, dock passar Alice bättre med syskonens namn.
Agnes funkar bäst till syskonen och är finast tycker jag men Alice är inte långt efter på min lista
Alice
Jag tycker att båda passar till syskonens namn, men Agnes är det vackrare namnet av de två.
Agnes är både vackert, tufft, karaktärsfyllt och stiligt. Alice tycker jag är lite uttjatat tyvärr.
Alice.
Agnes är lite, lite finare tycker jag, men Alice passar bättre till dina andra andra barns namn. Plus Agnes är så vanligt nu
Jag tycker bra om båda namnen, men Agnes har något speciellt över sig, det känns lite rivigare än det väldigt ljuva Alice också. Men Alice passar bäst med syskonens namn om det nu är viktigt.
Alice :)
Alice heter ju alla nu, det kommer finnas 3 i varje klass när hon börjar skolan...
Tycker att båda namnen funkar bra med syskonens. Föredrar Alice framför Agnes.
Alice!
Alice