• aannsofie

Bodelningsförrättare?

Hej! Jag är väldigt nyfiken på att få komma i kontakt med par som går igenom en separation eller skilsmässa eller redan är färdig med det men som skulle behöva hjälp av en bodelningsförrättare. Detta till ett nytt dokumentärt projekt. Söker den som behöver hjälp med juridiska frågor så som bodelning av hus, hem, bohag, husdjur, värdepapper, lån mm. Även de som har frågor om saker som rör barn. Jag berättar gärna mer över mail eller tel, häls Ann-Sofie Andersson  ann-sofie punkt andersson snabel-a eyeworks punkt se   070-606 22 00

• Svar på tråden Bodelningsförrättare?
  • Johan70

Här erbjuder man sig att ställa upp och berätta om känsliga saker, och så visar det sig att den som skrev trådstarten bara skrev ett inlägg utan att följa upp det sedan. Riktigt dåligt.

• Aikido
    Johan70 skrev 2015-08-25 11:24:47 följande:
    Här erbjuder man sig att ställa upp och berätta om känsliga saker, och så visar det sig att den som skrev trådstarten bara skrev ett inlägg utan att följa upp det sedan. Riktigt dåligt.
    Men kontaktvägarna står ju i TS.
  • Johan70
    Aikido skrev 2015-08-25 12:05:59 följande:
    Men kontaktvägarna står ju i TS.
    När man startar en diskussionstråd, är det diskussionstråden som är kontaktvägen.
  • Aikido
    Johan70 skrev 2015-08-25 12:13:31 följande:
    När man startar en diskussionstråd, är det diskussionstråden som är kontaktvägen.
    Vet du vad? Nu är du en aning obstinat ("jag berättar gärna mer över mail eller tel").
  • Johan70
    Aikido skrev 2015-08-25 16:32:23 följande:
    Vet du vad? Nu är du en aning obstinat ("jag berättar gärna mer över mail eller tel").
    Ja, om man vill veta mer innan man erbjuder sig att vara med, så kan man höra av sig för att få veta mer. Vad är det med det då? Om man inte tycker att man behöver veta mer innan man erbjuder sig att vara med och berätta känsliga privata saker, så säger man bara till att man vill vara med. Sedan förväntar man sig att trådstartaren är intresserad av det som trådstartaren har sagt sig vara intresserad av.
  • K Markatta

Det ser ut som att trådstartaren är avstängd eftersom namnet står i svart. Lite svårt att svara då kanske.

Svar på tråden Bodelningsförrättare?