• Tihi

Är Barnängens produkter bra?

Jag funderar på att testa Barnängens schampon och deodoranter, kanske även body lotion och duschcreme.

Är deras produkter bra och den viktigaste frågan av alla är om dom är djurtestade? Jag hittade ingen info om djurtester på hemsidan och dom har stängt så jag kan inte ringa och fråga.

• Svar på tråden Är Barnängens produkter bra?
  • Ungoliant

Älskar deras yoghurt-schampo men det är nog i högsta grad en fråga om hår- och hudtyp :)

• Tihi
    Ungoliant skrev 2015-08-11 17:50:26 följande:
    Älskar deras yoghurt-schampo men det är nog i högsta grad en fråga om hår- och hudtyp :)
    Hud-och hårtyp spelar förstås in men ju fler som säger att dom gillar det ju bättre odds att jag också gör det.
  • Mr T

Jepp, de är bra! Sedan mååånga år tillbaka köper vi enbart Barnängens fasta tvålar!

• Tihi
    Mr T skrev 2015-08-11 22:38:50 följande:
    Jepp, de är bra! Sedan mååånga år tillbaka köper vi enbart Barnängens fasta tvålar!
    Skrattande
  • Mascaraklumpar

Nej, jag gillar varken schampot eller tvålarna, både mitt hår och min hy känns jättetorra när jag använt dem. Deodoranterna har jag inte testat.

• Tihi
    Mascaraklumpar skrev 2015-08-12 16:43:10 följande:
    Nej, jag gillar varken schampot eller tvålarna, både mitt hår och min hy känns jättetorra när jag använt dem. Deodoranterna har jag inte testat.
    Det var ju mindre bra.
Svar på tråden Är Barnängens produkter bra?