• Tezziz81

utbetalning av underhåll

Hej, äntligen blir det höjning utav underhållsstöd. Det träder i kraft den 1e september. Underhållet får man ju i förskott, då borde det väl betalas ur det högre beloppet nu i augusti? Någon som vet?

• Svar på tråden utbetalning av underhåll
  • Fjäril kär

jag som betalar underhåll betalar även i förskott och min höjning ska jag betala in 27:e augusti så jag gissar att du inte får högre underhåll förrän i september.

• WiJu
    Fjäril kär skrev 2015-08-11 22:05:09 följande:

jag som betalar underhåll betalar även i förskott och min höjning ska jag betala in 27:e augusti så jag gissar att du inte får högre underhåll förrän i september.

Du som betalar. Betalar du max? Får du betala 300 mer nu? Vi betalar inte max men undrar om vi eller fsk betalar höjningen?
  • Fjäril kär
    WiJu skrev 2015-08-11 22:10:55 följande:
    Du som betalar. Betalar du max? Får du betala 300 mer nu? Vi betalar inte max men undrar om vi eller fsk betalar höjningen?
    jag ska betala 300 kr mer ja och jag betalar maxtaket sedan tidigare. Så 1273 blir nu 1573.  
  • WiJu
    Fjäril kär skrev 2015-08-11 22:29:47 följande:

jag ska betala 300 kr mer ja och jag betalar maxtaket sedan tidigare. Så 1273 blir nu 1573.  

Okej, tack för svar. :)
  • Tezziz81

Tack :)

Fjäril kär skrev 2015-08-11 22:05:09 följande:

Svar på tråden utbetalning av underhåll