• Anonym (Jappppp)

Vad kan jag göra?

hej!

Har varit tillsammans med min tjej i 1år. Allt med sexet funka super ibörjan. Tills vi insåg varandras olika sexluster.

När vi flytta ihop behövde hon anpassa sig efter en ny vardag och det gav jag henne chansen till.

När vi kommit fram till våra olika sexluster så blev det förmodligen en ond-cirkel.

Hon förvänta sig att jag alltid villa ha sex och detta har jag då förstått och jag har försökt att inte ge henne någon press. Men varje kväll när hon kommer hem vill hon ha lite uppmärksamhet och gärna känna att jag får stånd, sen efter det dör det. Jag kan inte försöka ta tag i saken för då är jag alltid kåt.

Jag har testat med smickrande sms, smickrande kommentarer, sexiga sms, gjort det fint hemma+ mat. Men jag lyckas inte. Endå varje gång vi pratar om vårt sexliv tycker hon det är bra och frågar varför vi inte har mer sex.

Förhållandet annars är super, men jag får inte någon respons när jag skickar sms till henne eller något annat. Får hela tiden känslan av att hon inte tänder på mig längre.

Vi har även pratat om att hon mer än gärna får tillfredsställa mig pga av att jag vill mer än henne något som aldrig heller har hänt.

Vad kan jag göra för att göra situationen bättre? Är det någon tjej som känner igen sig? Eller är attraktionen borta och jag bara hennes trygghet?

• Svar på tråden Vad kan jag göra?
  • misscarolina

Folk har olika sexlust bara. Behöver alltså inte vara att hon tappat intresset.

Fråga henne om du kan egga henne på något speciellt sätt. Något hon saknar. I övrigt får du nog bara se till att fixa dina behov lite på egen hand ;) Vet att det är svårt när man har olika mycket lust. Hoppas det löser sig på ett sätt som passar er båda! Kram

Svar på tråden Vad kan jag göra?