Skåne töser med bf våren 2016
Hej
Hoppas på att finna lite trevliga människor att prata sig igenom graviditeten med.
Hej
Hoppas på att finna lite trevliga människor att prata sig igenom graviditeten med.
Ringde BM idag och hon tyckte absolut att vi skulle boka in ett VUL för att se så att det är en ny graviditet samt för att kunna datera. Fick tid 7/9 så bokade av det jag bokat privat 14/9. Skönt att få det en vecka tidigare!
Nu har mitt illamående börjar komma oftare, är knappt sugen på kaffe längre, brösten spänner och gör ont när man rör dem.. Är glad för alla symptom jag får då jag några dagar innan mitt missfall blev av med alla symptom jag hade då.
Efter några dagar symtomfri kändes det rätt bra ändå när jag behövde dejta toaletten nu på morgonen :)
Hej! Bor också i Skåne och är i vecka 7+4! Grattis till alla här inne och lycka till! :D
Hej är en tjej som väntar mitt första barn i April och bor i Malmö! Är i vecka 7 nu (6+2) och längtar jättemycket till vecka 12 så jag kan stilla mina nerver lite. Var på mitt första möte hos BM förra veckan och nästa hälsokontroll är om 1 månad igen!
Är i v.13+1 nu, och nu har symptomen börjat lugna ner sig. Mår inte illa längre och är inte heller så trött. Däremot blir jag lätt flåsig och har fått en liten mage om knappt 2 v ska vi lyssna på hjärtljud <3
Är en ung tjej från Lund som är i v 6 (5+6) ??
Ul 9:30, känner mig rätt nervös just nu
Fick höra hjärtljuden idag <3
Hej. Bor i hässleholm och om allt går som det ska så får vi en liten i mitten av maj :)
Är i början av v 7
Kommer från Kristianstad och väntar min första den 13 maj
Jag hoppar också in här, bor i Malmö och har BF 10 maj. Ska på viabilietsskanning på söndag, supernervös. :)
BF i januari men man får kanske vara med ändå? Bor utanför Lund!
Bor i Lund med BF i april, hoppar gärna med här jag också :)
Hur mår ni alla? Massa symtom?
Mitt illamående har lagt sig, men har svårt med aptiten fortfarande. Det blir väldigt små portioner. Dessutom har jag börjat fått en ordentlig yrsel vid minsta ansträngning, obehagligt som tusan. Annars mår jag fint. (12+2)
Mitt illamående har lagt sig, men har svårt med aptiten fortfarande. Det blir väldigt små portioner. Dessutom har jag börjat fått en ordentlig yrsel vid minsta ansträngning, obehagligt som tusan. Annars mår jag fint. (12+2)
Mitt illamående har slutat helt. Mår bara bra nu. Dock är jag ganska flåsig och blir lätt andfådd. Magen harockså börjat växa. Försökt känna efter bäbisen men känner inget. Hur är det med er? Känner ni något i magen? Jag är i v.17+4.
Hur mår ni alla? Massa symtom?
Hej
En Skåne tjej som väntar 5:e barnet 16/4 2016. Är i v. 13, ska göra nupp ul på tisdag :/, lite nervöst att få veta resultatet.
Jag mår bra, är lite trött fortfarande på eftermiddagarna, men annars okej. Var på inskrivning i sep och fick då ett spontant ultraljud för att se så där var något vid liv därinne:) och en liten ärta snurra runt för fullt och hjärtat slog så fint så.
Ska bli skönt att få se den lille igen på tisdag.
Hej!
då man har börjat berätta lite nu för folk att man ska ha liten så börjar man också få höra allt man ska köpa och hur mycket det kostar osv osv.. då jag är beräknad i april så undrar jag behöver man allt som folk påstår?
vinteroveral, åkpåse, underställ till liten eller vad har ni planerat att handla?