vill hellre vara hos pappa
Jag känner mig så misslyckad som förälder när min 4 åriga son hellre vill vara hos pappa. Det skär i hjärtat och jag vet inte vad jag gör för fel. För att han ska vilja vara hos pappa mer.
Jag känner mig så misslyckad som förälder när min 4 åriga son hellre vill vara hos pappa. Det skär i hjärtat och jag vet inte vad jag gör för fel. För att han ska vilja vara hos pappa mer.
Men känns de inte bra att far och son har en sån bra relation då?
Tror de är mer en fas att de kanske är mer kul hos pappa, någon som han gillar att leka med bor där?
De behöver ju inte betyda att du som mamma har misslyckats, andas
Fråga han varför? är de för att de är kul hos pappa eller är du arg på mamma lite kanske, de skadar inte att fråga väl?
Det är inte så att han är hos dig oftare än hos pappa?
Vi har delad vårdnad så han är varanan vecka hos mig. Och varanan hos pappa
Det är inte så att han längtar till pappa när han är hos dig, och längtar till dig när han är hos pappa?
Vi har delad vårdnad så han är varanan vecka hos mig. Och varanan hos pappa
Min son säger att det är roligare hos pappa och han vill att jag och pappan ska vara tillsammans. ( Jag och pappan har varit separerade sen han bara var några månader.) Allt va fel igår kväll. Men jag tror det berodde på att han inte fick vara uppe längre. För det va dags att sova. Och då bröt allt ut. Jag va dum han ville hellre va hos pappa och att vi skulle va tillsammans. Men han ville ha mig pappa och styv pappan med i bilden ändå. Sen tyckte han inte om styv pappan. Fast det vet jag att han gör dom kommer jätte bra överens och han tar bra hand om min son som om det vore hans egna. Så jag förstår inte varför så här lixsom
Var säkert bara en tillfällighet. Klart han längtar efter sin pappa.
Hans pappa får säkert höra samma sak när sonen är där.
Det måste vara väldigt svårt för en liten 4-åring att bo 1 vecka hos mamma och sen 1 vecka hos pappa.
Alla barn har väl perioder där de favoriserar den ena eller den andra föräldern? Så är det ju även i kärnfamiljer.
Jag vet många kompisars barn där exempelvis endast mamma får natta, pappa hjälpa på toa, mamma klippa naglarna och pappa leka.
Var säkert bara en tillfällighet. Klart han längtar efter sin pappa.
Hans pappa får säkert höra samma sak när sonen är där.
Det måste vara väldigt svårt för en liten 4-åring att bo 1 vecka hos mamma och sen 1 vecka hos pappa.