natalia89 skrev 2015-08-24 10:10:20 följande:
Nej, jag har talat med henne själv och hon har faktiskt inte sett det som skrivs. Jag tror ärligt talat att hon inte bryr sig. Hon sa sitt och vad folk tycker om det, skiter hon i. Jag försvarar inte hennes beteende öht, men jag, precis som emeliess har rätt att säga precis vad jag tycker och tänker. Sen att ingen av er gillar det som skrivs, är det nog faktiskt ingen som bryr sig om. Jag vet inte, vad känner DU att du får ut av att försöka slå henne på fingrarna? Känns det inte lite patetiskt att försöka läxa upp någon som inte ens ger dig någon respons? Jag menar, har du INGET ANNAT för dig?
natalia89 skrev 2015-08-24 10:11:44 följande:
Jag tycker du är sorglig.
Haha, nää du vännen. Det sorgliga är att det sitter en människa så pass bitter på ett forum och svär åt en annan människa som ber om hjälp för att hon fått missfall. Sedan kommer hennes BFF till undsättning och menar att alla är så dumma som pekar finger åt henne! Herregud kvinna inser du inte hur omvänt ditt resonemang är? Liksom du har rätt att säga vad du tycker och tänker så har alla andra också det. Vem gjorde dig till forumpolis liksom. Om emeliess inte läser och inte vill svara så kan man ju fråga vem fan du är som svarar i hennes ställe och fortsätter älta? Att det kommer random medlemmar och kommenterar ibland är helt i sin ordning då som sagt tråden fortfarande är på hetast och det är inte så lätt att veta huruvida den är aktuell eller ej. Men du själv ältar att folk ska sluta älta. Haha, nej det är ganska tydligt vem som är sorglig här som sagt. Hoppas ni lyckas släppa bitterheten i era liv till slut, sådant gör en gråhårig i förtid. Så föreslår jag att du inte lägger dig i och slutar svara om du inte vill få svar på tal. Skål!