• TheBruingbg

Tjejer som funderat på att medverka i porr?

Hej

Jag är en 30 årig Gbg-kille som har vart aktiv i porrbranchen för ett antal år sedan.

Undrar hur funderingarna nu för tiden går bland svenska kvinnor kring att prova på?

Hade pengarna i så fall lockat mest eller dem i kombination men spänningen?

Någon som funderat på att göra det för att klara sig när man är "mellan två jobb"?

Hoppas på intressanta svar och en bra diskussion i denna tråd

Ha de;)

• Svar på tråden Tjejer som funderat på att medverka i porr?
  • Anonym (anita.bratt)

Hej är en mogen tjej 66 år. Är med på porrfilm om jag ej är för gammal. Hör gärna av dig

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (d)
    Anonym (anita.bratt) skrev 2018-08-29 15:14:26 följande:

Hej är en mogen tjej 66 år. Är med på porrfilm om jag ej är för gammal. Hör gärna av dig

Förlåt, men om du är 66 så är du inte en tjej. 
  • Anonym (gnafs)
    Anonym (anita.bratt) skrev 2018-08-29 15:14:26 följande:

Nämenn .... Hallå Miss Sunny  ;) :)
  • Anonym (Inga pengar)
    Anonym (ua-tjej) skrev 2015-08-30 15:50:29 följande:

Nej verkligen inte eftersom det finns typ tre som spelar in porr i Sverige och alla tre är äckel. Sen finns det inga pengar i branschen, särskilt inte i Sverige. Att göra det för pengarna är helt idiotiskt, finns betydligt bättre alternativ då.

Så därmed faller ditt andra argument bort iom att det ändå är idiotiskt att göra det för pengar (=att det inte finns pengar i branchen i Sverige är därmed inget problem).
  • Anonym (Kille)

Varför spela in porr åt andra när dom kan starta en onlyfans där som själva tjänar pengarna och själva styr vad som publiceras?
    Den studio baserade porren är utdött. Folk vill se amatörer. Grannen eller nån kändis/nån man känner.  

• Ezmeraldah
    TheBruingbg skrev 2015-08-30 17:10:41 följande:

Som jag sa innan så kanske inte producenterna dem som gjort upplevelsen bra utan dem medverkande killarna och tjejerna.

Jag pular lite på en egen sida för svensk porr pga det du nämner,du är tyvärr inte den första.

Det satsningen kommer vara 100% på nyskapande modern porr för både killar och tjejer där "main focus" kommer vara att ta väl hand om tjejerna.

Både finansiellt och sexuellt.

Sidans huvudmål kommer vara att skapa något bra framför att göra en profit för det känns,precis som du säger,döfött i Sverige:)

Du verkar insatt;)

MVH

Ta väl hand om tjejerna finansiellt och sexuellt? Syftar du på de kvinnliga skådespelarna? Att de ska få bra betalt? Sexuellt - hur menar du då? Menar du skådespelarmässigt? Att de inte ska utsättas för övergrepp i samband med inspelningar? Eller är det nån slags dokusåpa, med riktiga par som filmar sitt sexliv, som du ska spela in? Jag förstår inte riktigt vad som menas med att ta hand om de kvinnliga skådespelarna sexuellt? De gör väl ett jobb som skådespelare och är väl inte där för att bli omhändertagna sexuellt? Eller menar du att själva manuset och skådespelet ska ha fokus på att de manliga karaktärerna ska ta hand om de kvinnliga karaktärna sexuellt? Alltså pratar vi om själva storyn/handlingen i filmen, det som tittarna får se? Ellerpratar vi om hur skådespelarna som yrkespersoner ska behandlas på sin arbetsplats?
  • Noname00
    TheBruingbg skrev 2015-08-30 15:52:29 följande:

Då är jag nog ett äckel då för jag har vart involverad i svensk porr som sagt

tja jobba 3 halvdagar o tjärna ca 24 000kr anser jag ok per månad;)

Hur kom du i kontakt med porren?
    Är det alltid kondom som gäller, får man mer betalt om man kör utan?
    Hur vanligt är könssjukdomar?
  • Dirtyminded
    Anonym (ua-tjej) skrev 2015-08-30 16:03:39 följande:
    Vill man göra porr idag så är det bara att köpa en kamera och börja filma hemma, lägga upp det på nätet och sälja klippen själv. Porrfilmer och tidningar är dött idag. Ingen köper sånt längre.
    Så är det ju utan tvekan! 

Amatör, och "amatör"-filmstrenden är ju typ den mest populära på porrsiterna och det enda sättet att tjäna pengar idag är ju, precis som "ua-tjej" säger, att göra det själv via Onlyfans och liknande upplägg.

Och det är väl sunt? Du får ligga med precis vem du vill, var du känner dig bekväm med det och den största delen av intäkten kommer direkt till dig själv. 

Sen är det iofs VÄLDIGT mycket dyrare för den enskilde konsumenten, men huruvida det märks i intäktskuvertet på sikt vet jag inte...
  • Anonym (2015)

Tråden är snart 10 år gammal.

• Anonym (JK)

Inte så vanligt skulle jag tro.

• Anonym (JK)
    Anonym (2015) skrev 2025-05-05 15:37:23 följande:

Tråden är snart 10 år gammal.

Sorry, såg det nu.
Svar på tråden Tjejer som funderat på att medverka i porr?