• Rosa84

Blödning inget på VUL V 7 6+0

Hej,

Efter en blödning som pågått från igår inte så mycket men kommer då och då, har inte ont gjorde jag ett VUL idag. Räknade ut med en sådan app att efter bim den 18 aug vilket jag testat positivt den dagen och bara fått starkare och starkare plus senast i lördags vilket var väldigt starkt att jag borde vara i vecka 7 (6+0) idag.

Men efter mitt VUL där dom inte kunde se någonting satte hon mig till antingen en väldigt väldigt tidig grav, missfall på g eller utomhavandeskap... Allt känns piss nu.

Hon sa att jag var i vecka 5 max?!

Jag får inget att gå ihop och ligger hemma som ett frågetecken!

Tog blodprov och ska tillbaka på torsdag så där får jag ju svaret.. Men jag har ju fått positivt test i 2 veckor redan!?

Hjälp!

Kram

• Svar på tråden Blödning inget på VUL V 7 6+0
  • tvåsmåunderverk

Räcker med att det är en dålig maskin så syns inte graviditeten så tidigt! Och möjligheten finns ju att du har haft ägglossning senare och därför inte är lika långt gången som du tror. Men det kan ju tyvärr även vara missfall..

• Rosa84
    tvåsmåunderverk skrev 2015-09-01 20:33:05 följande:

Räcker med att det är en dålig maskin så syns inte graviditeten så tidigt! Och möjligheten finns ju att du har haft ägglossning senare och därför inte är lika långt gången som du tror. Men det kan ju tyvärr även vara missfall..

Tror desvärre 2 olika maskiner visar rätt
    Men jag har inte haft sex efter den 6 augusti.. Så allt är bara så förvirrande just nu..
  • tvåsmåunderverk
    Rosa84 skrev 2015-09-01 20:39:30 följande:
    Tror desvärre 2 olika maskiner visar rätt
    Men jag har inte haft sex efter den 6 augusti.. Så allt är bara så förvirrande just nu..
    Ett missfall behöver inte vara mycket blod och smärta, när jag fick missfall så var det smärtfritt med lite blod. Vet att det känns som en lång väntan tills du får svar men det är bara att gilla läget tyvärr :(
  • Rosa84
    tvåsmåunderverk skrev 2015-09-01 20:43:46 följande:
    Ett missfall behöver inte vara mycket blod och smärta, när jag fick missfall så var det smärtfritt med lite blod. Vet att det känns som en lång väntan tills du får svar men det är bara att gilla läget tyvärr :(
    Jag har haft två MF innan med mycket blod och otrolig smärta innan.. Känns bara som jag väntar på döden typ
Svar på tråden Blödning inget på VUL V 7 6+0