• Svar på tråden Medium i Göteborgs
  • TatueradDonna

    Hej. 

    Det finns en ganska känd kvinna i Sverige som är grym på det mediala.
    I första hand jobbar hon med barn inom den svängen men hon har även seanser ibland när hon hinner.
    Jag har hört att hon ska vara en väldigt snäll kvinna och om man har en stark anledning till att vilja få kontakt så tar hon sig den tiden (hennes väntetider är annars 6-12 månader)

    Jag träffade denna kvinna när jag förlorade min dotter och hon hjälpte verkligen mig igenom det och jag är henne EVIGT tacksam!!

    Hon arbetar även ihop med polisen och hjälper dom med vissa mordfall.
    Hon är väl en ganska "privat" kvinna så vet att hon tackat nej till medverkan i olika medium program vilket JAG tycker tyder på att man är seriös och inte behöver skylta med sin gåva. 

    Hon kan vara ganska hård och berättar precis exakt vad hon känner och ser. 

    Jag vill inte hänga ut hennes namn men skriv gärna till mig vid intresse så kan jag skriva hennes namn i mail istället. 

  • nettemor

    Hej Donna!

    Vad heter mediumet som du föreslog och hur kan man nå henne?

    Vänliga hälsningar
    Jeanette

  • sm9
    TatueradDonna skrev 2015-12-05 20:07:09 följande:

    Hej. 

    Det finns en ganska känd kvinna i Sverige som är grym på det mediala.

    I första hand jobbar hon med barn inom den svängen men hon har även seanser ibland när hon hinner.

    Jag har hört att hon ska vara en väldigt snäll kvinna och om man har en stark anledning till att vilja få kontakt så tar hon sig den tiden (hennes väntetider är annars 6-12 månader)

    Jag träffade denna kvinna när jag förlorade min dotter och hon hjälpte verkligen mig igenom det och jag är henne EVIGT tacksam!!

    Hon arbetar även ihop med polisen och hjälper dom med vissa mordfall.

    Hon är väl en ganska "privat" kvinna så vet att hon tackat nej till medverkan i olika medium program vilket JAG tycker tyder på att man är seriös och inte behöver skylta med sin gåva. 

    Hon kan vara ganska hård och berättar precis exakt vad hon känner och ser. 

    Jag vill inte hänga ut hennes namn men skriv gärna till mig vid intresse så kan jag skriva hennes namn i mail istället. 


    Hej! Jag vill gärna träffa ett seriöst medium som henne. Tacksam om du kan hjälpa mig få kontakt med henne.
Svar på tråden Medium i Göteborgs