• Honeyboo1

Körkortsteori -ljudbok

Hej!

Är de någon som vet om man kan låna CD skiva till STR körkortsbok 27 typ på biblioteket elle köpa nånstans???

Jag är behov av att lyssna in teorin eftersom jag har dyslexi. Körskolan hade inte material för hela boken till mig..

Väldigt tacksam för svar!!

Körkortsteori ljudbok dyslexi
  • Svar på tråden Körkortsteori -ljudbok
  • IdaKarlsson91
    Hej! 

Skaffa en app istället! Blir lättare att lära sig för mig när det är bilder och mer interaktivt. Jag har också dyslexi och använder bara appar eftersom jag har svårt för att lära mig genom att läsa böcker. Senast testade Körkort Lätt och tycker att den är bäst av de appar jag har testat hittills. Teoridelen är väldigt lättförståelig och den har väldigt många bra frågor som förklarar hur man ska tänka. 

Här finns en länk till den www.körkortlätt.se
    Hoppas det hjälper! 

Kram Drömmer
  • Anonym (Emma)
    IdaKarlsson91 skrev 2017-07-27 19:19:43 följande:
    Hej! 

Skaffa en app istället! Blir lättare att lära sig för mig när det är bilder och mer interaktivt. Jag har också dyslexi och använder bara appar eftersom jag har svårt för att lära mig genom att läsa böcker. Senast testade Körkort Lätt och tycker att den är bäst av de appar jag har testat hittills. Teoridelen är väldigt lättförståelig och den har väldigt många bra frågor som förklarar hur man ska tänka. 

Här finns en länk till den www.körkortlätt.se. Hoppas det hjälper! 

Kram Drömmer
    Men herregud, hur många gamla trådstarter ska du spamma med din reklam?

Ett tips är att det känns 100% oseriöst när man letar upp flera år gamla trådar och bara copy+pastar sitt inlägg.
Svar på tråden Körkortsteori -ljudbok