Har du gjort någon abort? Enligt Sveriges Radio har var tredje svensk kvinna gjort minst en abort och många av dessa har gjort fler.
Hörde som sagt på radion idag om detta, hittar dessvärre ingen länk.
Så, hur står det till med aborterna folks?
Hörde som sagt på radion idag om detta, hittar dessvärre ingen länk.
Så, hur står det till med aborterna folks?
Jepp har gjort två. Jag ångrar mig inte en sekund.
36 , 0 aborter.
Har gjort en abort, är 35 år. Var inget svårt beslut och jag tänker aldrig på det. Med det sagt förstår jag helt och hållet att man kan ha etiska invändningar mot abort, och det är ju inte optimalt. Men av två dåliga saker - abort eller oönskade föräldraskap - är det det minst onda som jag ser det.
Har gjort en abort, är 35 år. Var inget svårt beslut och jag tänker aldrig på det. Med det sagt förstår jag helt och hållet att man kan ha etiska invändningar mot abort, och det är ju inte optimalt. Men av två dåliga saker - abort eller oönskade föräldraskap - är det det minst onda som jag ser det.
Har gjort 2, v 14 och 13. Är 28 och senaste var för ca 4 år sedan och den innan för ca 5 år sedan.
Nej jag har aldrig behövt göra en abort, vilket jag är väldigt glad över. Jag kan inte direkt påstå att jag var duktig på att skydda mig när jag var yngre.
Jag kommer förmodligen aldrig behöva göra en abort heller, då min man inte kan få biologiska barn.