Zlatan är den bästa spelaren genom tiderna!
Jag anser mig att belägg för att Zlatan är den bästa spelaren genom tiderna, den mest unika spelaren vi någonsin har sett på en plan. Och då menar jag inte den bästa i Sverige, den bästa spelaren i världen genom tiderna. När det gäller Sverige så är Zlatan den största idrottaren genom tiderna, alla kategorier.
Därför är Zlatan den bästa spelaren genom tiderna:
1. Hans unika teknik i kombination med sin fysik. Rent fysiskt så är han både stark, men på samma gång väldigt vig och smidig.
2. Hans sjuka förmåga att år efter år producera omöjliga mål, helt sjuka mål som inte borde gå att göra.
3. Hans stora spelförståelse. Han har ett stort spelsinne.
4. Han förmåga att år efter år producera mycket mål både i landslaget och i klubblaget.
5. Men nu kommer den punkten som verkligen gör Zlatan unik. När Zlatan är på planen så går motståndarna aldrig säkra. Zlatan är en spelare som kan gå på en plan i 90 minuter utan att få gjort ett skit, men som på övertiden stänker dit två avgörande mål, vända på ett underläge till vinst. Han slår till helt oväntat och skoningslöst. Som motståndare till Zlatans lag är du aldrig säker när han är på planen. Det säger pang så har han dragit till med ett stenhårt långskott som målvakten inte har en chans på. Egentligen borde Zlatans sjukt hårda skott ha en egen punkt, men men.
Som grädde på moset har vi Zlatans sköna attityd och underhållaren som drar till med roliga citat. Många tycker att Zlatan är en diva, en del tycker att han är en tönt, säkert är att han skapar rubriker. Lika oväntat som han drar till med ett mål i sista sekunden kan han dra till med en spark på en lagkamrat helt utan anledning. Zlatan skapar rubriker.
Har jag rätt?