Skulle du kunna vara tillsammans med en SDare som partner?
Aldrig aldrig aldrig!
Har heller aldrig träffat på en SD med skön blick utan det är bara kall tomhet där inne. Såklart kan det inte stämma att det alltid är så, det förstår jag också, men jag har aldrig träffat någon. Har heller aldrig träffat någon med humor, alltså inte skrattat med en (som jag vet är) SD.,Har aldrig hört en vettig åsikt komma ur deras mun, har aldrig varit med om en synlig ödmjukhet från en (som jag vet är)SD.
Och var gång jag har fått veta att den eller den eller den är SD så har jag för mig själv känt att "jo, det kunde jag nog tänka mig". Kalla, stela, utan intresse av andra människor. Egofixerade etc...
Jag är inte fryst i det här. Jag skulle reagera positivt om jag stött på annat, om jag träffade på en sympatisk och glad och ödmjuk och lite spännande och kärleksfull SD, men det har som sagt aldrig kommit i min väg...
Det råkar inte vara din partner som skrivit in sin fråga eller snarare desperata rop på hjälp till Expressen?
tinyurl.com/dinpartner
Jag förstår henne (skribenten) jag hade sett det som ett oerhört svek om min partner helt plötsligt svängde och blev mer eller mindre fanatisk angående sin nyfunna övertygelse och just i detta fallet är jag benägen att hålla med Leif GW Persson.