Är så jävla ledsen och förbannad på min man
Vår lilla kille är 16 månader gammal. Sen han var nyfödd har jag varit varje natt oftast flera gånger per natt. Problemet för mig är att vaknar jag har jag väldigt svårt att somna om igen och får oftast ligga en timma innan jag somnar. Så det blir inte många timmar sömn per natt. Nu jobbar jag sen en månad tillbaka.
Min man arbetar hemifrån.
Jag är så himla trött numera och det börjar sätta sig psykiskt på mig. Har bett min man flertalet gånger att han kan ta sonen en natt så jag får sova. Men han säger att han aldrig vaknar när sonen skriker så det blir liksom jag som får gå upp.
Nu ikväll sa jag till han när sonen började skrika att nu får faktiskt han ta honom. Istället för att försöka få han att somna om igen tar han in han till oss. När han sover hos oss så ligger han alltid i min säng å jag får hänga på kanten. Även om jag puttar in han igen. Så det går ju inte att sova, inte IGEN.
E bara så förbannat trött hela tiden. Drömmer om en enda natt där man får vakna av sig själv. Jag vet att det är så här att vara småbarnsföräldrer men man kan väl hjälpas åt i alla fall.