Ibland är man trög
Att separera är jobbigt hur man än vänder o vrider på det, vissa ligger rundor o andra inte.
Men jag itne ändå inte förstå hur man kan köra till sitt ex som har kallat personen i fråga för psykopat, kastat ut hans möbler, jagat rätt på honom när han inte talade om var han var med mig, skickat honom sms att hon skulle ha träffat en ny med olika titlar som dom har haft. Men det jag vet idag att dom bägge lever i lögner. Jag har även råkat ut för samtal som har varit dolda o dom har frågat efter honom lappar i brevlådan, det slutade först när jag sa att det ligger en polisanmälan. Därefter får jag ett meddelande på fb att han är sambo med henne o ska ha barn o barnbarn o han har inga barn. Det vet jag från säkra källor.
Men sen vet jag inte hur andra fungerar men jag fungerar på det sättet o tror mycket på den inre känslan som dyker upp att detta kommer gå illa o där är något som inte stämmer
Han är en feg skit o ändå så tycker jag om han så jävla mycket o det är skit jobbigt
För helt ärligt så var han en av de bästa personer som jag har haft ett förhållande med. Ja jag vet släpp taget gå vidare. Men det är inte så lätt. Men jag vet att jag fick tyst på henne när jag sa vissa saker o det är saker jag kan plocka fram om det behövs.
Han har sagt mycket negativt om henne hela tiden vi har känt varandra....
Kan jag ha så fel att han enbart gått tillbaka till henne för 3 de gången för att han vet att han kan gå ditt o sen när han vet att han behöver annat så gör han som han har gjort innan går bakom hennes rygg igen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-17 07:41
Vet att det är ett rörigt inlägg, men jag kan inte förklara på ett annat sätt då det är så rörigt o jag själv inget fattar