Om det var riksdagsval idag på vilket parti skulle du rösta?
Sådär, en enkel fråga - vilket parti skulle du rösta på om det var val till riksdagen idag.
Här har du valresultatet från 2014:
www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/rike/index.html
Sådär, en enkel fråga - vilket parti skulle du rösta på om det var val till riksdagen idag.
Här har du valresultatet från 2014:
www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/rike/index.html
SD självklart,
Skulle aldrig rösta på SD då jag inte förstår mig på dumskallar och ligister och inte heller tycker de är lämpliga att driva ett helt lands ekonomi.
Röstar på centern då de är det enda parti som vill att hela landet skall kunna leva, har en aktiv företagspolitik och den bästa miljöpolitiken (miljöpartiet är för folk i storstäderna som vill ha bort all biltrafik).
Jag röstar på vad jag vill. Och jag behöver aldrig stå för det.
Flyktingfrågan är viktigast för närvarande, därför ser jag inga realistiska alternativ till SD (tyvärr).
Om någon skulle fråga mig innan eller efter valet skulle jag dock säga något annat part (M eller S, kanske MP, beroende på vem som frågar).
Jag har röstat på sd sen 2010 och skulle rösta på dem igen om det var val idag.
SD. När man väl har förstått detta partis politik så finns det inget annat val.
Svårt att veta just nu. Är nyfiken på vad som händer mellan det svenska näringslivet och SD.
Med tanke på den konstiga politik som S för med att ta in massor av människor till landet, men försvåra/fördyra anställningen av folk rimmar lite illa. Även de höjda skatterna på drivmedel och energi fördyrar produktion och leder inte till nyanställningar i första taget...
Vem ska försörja alla som kommer hit? Vem ska anställa alla som kommer hit? Ska de bli tvingade till svartjobb? Ska alla nya som kommer bli svartavlönade hushållspigor till S-topparna och LO-pamparna?
Jag är nöjd om Miljömupparna åker åt helvete.....
S och M får bara 10% tillsammans.
S och M får bara 10% tillsammans.
Vågar man rösta på den här sidan? Tänker att det kan pågå åsiktsregistrering precis som på appen disqus. Jag har inte röstat och kommer inte göra det pga denna tanke.
Direktdemokraterna.
He he, coolt på ett sätt att det fanns något vi var överens om.