fryser ni?
fryser ni eller är ni varma?
Är i vecka 5 och fryser som aldrig förr, dock hög temp men ingen feber är helt frisk.
Hur är ni andra?
fryser ni eller är ni varma?
Är i vecka 5 och fryser som aldrig förr, dock hög temp men ingen feber är helt frisk.
Hur är ni andra?
Visst är det mysigt! Men när jag redan har börjat å ta fram mina vinterkläder känns det inge roligt alls... :(
Jag avundas er nästan! Själv är jag typ ständigt varm (utom när det blåser och jag är ute). Jag tycker att det är skönt att det blir kallare nu, även om jag inte har några bra kläder jag kan ha på mig. Men bebis ska ut vilken dag som helst iaf, så sen kan jag klä på mig jacka och grejer.
Jag avundas er nästan! Själv är jag typ ständigt varm (utom när det blåser och jag är ute). Jag tycker att det är skönt att det blir kallare nu, även om jag inte har några bra kläder jag kan ha på mig. Men bebis ska ut vilken dag som helst iaf, så sen kan jag klä på mig jacka och grejer.
vad mysigt med bebis!! lång väg dit fortfarande för.mig :)
Ja, varm lär.man ju bli, har varit det tidigt med alla andra 3 men denna är en frusen graviditet.
Frös du i början oxå?
Det minns jag tyvärr inte. Förvisso var det fortfarande vinter och tidig vår då, så om jag frös extra mycket så märkte jag nog inte av det. Kan tänka mig att ni som skrivit här märker det på ett annat sätt.
Ja det blir väll så med första kylan.
:)
Förmodligen. Nu reagerar jag mer på hur mycket kläder alla tycks ha på sig ute! Jag kan gå i ett par tunna mjukisbyxor, en långärmad tröja och en kofta och tycker att det är helt lagom. Men så ser man folk i jeans och tjock jacka! Egentligen kanske det är "rätt" klädsel för årstiden och temperaturen, men jag svettas bara av att se dem :P
Jag frös nåt kopiöst under första och jag är normalt sett väldigt varm av mig. Låg i soffan med flera filtar på mig. Men nu i tredje trimestern har jag mer normal kroppstemperatur igen.
Grattis till med graviditeten!
haha jag förstår dig!
gjorde det med mina tidigare 3 oxå ;)
när är du beräknad? :)
Ja, hellre kall än varm...
Men jag blir varm ibland med.. Känns nästan som om att jag ska brinna upp men oftast så fryser jag..
Lycka till med förlossningen :)
Frös massor i början. Nu i slutet har jag för första gången i livet blivit så varmblodig att jag knappt behöver jacka..
Frös massor i början. Nu i slutet har jag för första gången i livet blivit så varmblodig att jag knappt behöver jacka..
Jag är beräknad till på måndag (den 12te), men sambon har hela tiden sagt att bebis kommer den 10nde så vi får väl se :PTack! :)
Åh vad spännande!!
Lycka till när det är dax :)