• Hellylilly

Bra IVF i Stockholm

Är det någon som har tips på en bra IVF klinik i Stockholmsområdet?

Hälsat någon med kort väntetid då jag snart närmar mig 40 år.

• Svar på tråden Bra IVF i Stockholm
  • Sviss

Jag går på Sophiahemmet, ingen väntetid alls fick börja direkt på nästa cykel. Har precis börjat och såhär långt är jag jättenöjd med bemötande etc.

• Hoppsan2016

Vi går på IVF Stockholm, St Görans sjukhus. Vi väntade i 3 månader och hade tur att hamna där efter vårdgarantin gick ut (gäller ringa i go tid) Men vi trodde att det skulle ta längre än 3 månader och var inställda på att göra det privat och  då är det ingen kö alls. Privat skulle vi också till IVF Stockholm. Superbra personal och vi är så nöjda. Har första ÄP (äggplock) imorgon, var på första möte 26 augusti =)

• Sjöblomman

Går också på Sophiahemmet. Har gjort fyra försök, imorn blir det ÄP igen. De är toppen!

• Hellylilly

Tack för era svar och goda råd. Blir enklare att sätta igång när man vet var men ska vända sig:). Ska sätta mig ner och börja ringa i eftermiddag. Hoppas det går bra för Er också ??

• Hellylilly

"Hoppas det går bra för er också" skulle vara hjärtan på slutet, inte frågetecken. Vet inte hur man ändrar. Hur som helst...tack och hjärtan till er;)

• TwinkyIVF

Sophiahemmet här också :) jag är på Ruvardag 4 nu!

Dom är fantastiska! Kan varmt rekommendera alla deras läkare. Vi är så nöjda :)

Svar på tråden Bra IVF i Stockholm