Tjock slemhinna, ingen mens, negativt gravtest.
Hej!
Hjälp!! Börjar undra lite vad som händer med min kropp.
Hade mens 19/8, utslag på ägglossningstest 3/10.
Min mens är oregelbunden, mellan 30-33 dagar. När vi försökte med vår son för 3 år sedan var mensen mellan 29-36 dagar.
Hela helgen som var, var jag hundra på att mensen skulle komma, efter känningar i magen. Men ingen mens.
I måndags var jag hos gyn för att kolla så att allt ser bra ut och prata om min mens. Jag var då på dag 34 utan mens i sikte.
Allt såg bra ut och hon kunde se att jag haft ägglossning och sa även efter VUL att om inte mensen kommer om en vecka skall jag ta ett test "för min slemhinna var rätt tjock". Både måndag och igår hade jag känningar i magen, på sidorna långt nere som kommer och går.
I morse kunde jag inte hålla mig längre och tog ett test, negativt! Jag känner att nått "händer i min kropp", kanske mens. Vet inte. Idag är dag 36, utan mens.
Vad händer??? Kan det vara något fel på mig?? Något som hänt?? För gravid kan jag väl inte vara nu, om det visade negativt idag. Då borde det visat nått.
Men med tanke på mina känningar i magen och tjock slemhinna på VUL och negativt gravtest så börjar jag bli orolig!!
Vad tror ni?