Håller ni med Katrin Zytomierska om att feta människor är fula och mår dåligt?
Ni som såg klippet hos Malou von siwers.
Ni som såg klippet hos Malou von siwers.
Ja det tycker jag.
Om du nu inte är kroppsbyggare och är vältränad, är du inte orolig då din fetma innebär ett risktillstånd för din hälsa? Du har ett BMI på 38 på gränsen till fetma grad 3, och även om du tycker dig må jättebra så är det en överbelastning för dina organ samt att fettmassan utsöndrar hormoner som påverkar den psykiska hälsan negativt.
Snygg är jag inte, men särskilt dåligt mår jag inte för det.
Snygg är jag inte, men särskilt dåligt mår jag inte för det.
Endel mediciner mot allvarliga kroniska sjukdomar kan få majoriteten av människor som tar dem att drastiskt gå upp i vikt trots att de tränar en timme dagligen och äter hälsosamt. Ska man välja att dö av blodpropp eller en obehandlad kronisk sjukdom. Jag talar om 10-30 kg viktökning per år. personen kan ha 40 Bmi Det enda som kan hjälpa att hålla normalvikt då är att utesluta allt som inte är packat med vitaminer och hålla söt mat på långt avstånd samt att motionera lätt intervall. lchf hjälper inte alltid. Det är inte lätt att vara sjuk.
Ja, vi märker att du inte förstår.
Synd, men mest tror jag det handlar om att inte vilja förstå.
Måste sluta läsa den här tråden- blir sugen på choklad, kakor och chips bara jag läser den...
Förklara för mig då varför man gör ett aktivt val att väga mer än vad kroppen är gjord för. För- och nackdelar.