Hjälp mig!
Jag vet inte vad jag ska göra! Jag och min sambo har haft det dåligt ett tag nu, allt började med när vi skulle renovera hemma. Han gjorde inget på flera månader och gång på gång bröt jag ihop om hur dåligt jag mådde över kaoset hemma (gravid och senare nyförlöst så har man ju en del hormoner i obalans, så det var ju bara därför enligt min sambo) men han gjorde ändå ingenting för att det skulle rulla på hemma iallafall.
Så nu, när vårt barn är ca. 16 mån, så känner jag att känslomässigt är det ganska dött mellan oss. Jag känner mig liksom inte kär längre eller attraherad utav honom, dock är han fortfarande upp över öronen kär i mig och tycker jag är snygg osv. Tror allt grundar i hur han sket i mina känslor under renoveringen och fick mig att känna mig värdelös gång på gång.. Han vet om att jag tvivlar vilket gör att han velar mellan att vara jättesvartsjuk och att vara jättepå och bara vilja ha sex hela tiden.
Dock är han ju ett kap, han diskar städar och tvättar utan tjat, han ställer upp och tex hämtar mig med bilen i vått och torrt och han är även en FANTASTISK pappa! Helt underbar med våran lilla tussilago <3
Så min fråga är, när det kommer med dessa problem med bristen av känslor från min sida, är det något man kan fånga upp igen eller är det kört?
Mvh rådvill morsa!