• Anonym (Fråga)

Gifte mig och blev kär i någon annan

För en månad sedan gifte jag mig med kvinnan i mitt liv som jag älskar mer än allt.

För stt göra en historia kort-under vår bröllopsfest såg jag en kvinna som jag blev störtkär i. Det var hennes kusin. Vi började prata och vi råkade byta nummer. Nu har det gått en månad och jag har råkat ha sex med hennes kusin några gånger. Vi har träffats, hittat på saker osv. Och jag kan inte släppa att jag är kär i henne. Men nu är jag ju gift!!

Vad ska jag göra? Något inombords säger mig stt jag gör fel?

• Svar på tråden Gifte mig och blev kär i någon annan
  • Jag8710

Min första tanke är hur i helvete råkar man byta nr? Råka ha sex?

Tala om sanningen för din "fru", skilja dig o kanske bli tillsammans med hennes kusin..

• ondar

Nej du älskar inte henne mer än allt. Inte ens mer än hennes kusin som du känt i en månad :(

• Rakad Apa
    Jag8710 skrev 2015-09-28 21:26:55 följande:

Min första tanke är hur i helvete råkar man byta nr? Råka ha sex?

Tala om sanningen för din "fru", skilja dig o kanske bli tillsammans med hennes kusin..

TS ramlade väl på henne och snoppen råkade slinka in av bara farten.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa

Sista meningen i trådstarten gör att jag inte kan ta tråden på allvar.

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Erizajo

Något inombords säger att jag gör fel! Hahaha detta måste vara troll får man hoppas!

• bängolle

Men det är ju jättevanligt och fullt acceptabelt att en man ligger runt lite som nygift.

• viseversa

Men lägg av. Man RÅKAR inte byta nummer och ligga med andra. Du är ett as helt enkelt. Det är hon du ligger med också.

• viseversa
    Erizajo skrev 2015-09-28 21:36:11 följande:

Något inombords säger att jag gör fel! Hahaha detta måste vara troll får man hoppas!

Klart det är. Ingen är så korkad.
Svar på tråden Gifte mig och blev kär i någon annan