bumbiman skrev 2015-09-30 14:27:35 följande:
sex i dunjacka
Hej jag är 24 år och lever lyckligt i hus med min underbara sambo.
Vi har ett bra sexliv men det finns en sak som jag alltid har velat prova men aldrig vågat fråga då jag inte vill bli idiotförklarad.
Jag tänder extremt mycket på kvinnor i dunjackor och särskilt blanka typiska kvinnojackor. Jag vet inte hur jag har kommit in på det men så är det. Hur ska man kunna ta upp en sådan sak att man vill gå med tjejen och köpa en dunjacka för att ha sex i den. Kom gärna med tips och råd och säg hur ni hade reagerat om ni fick den frågan.
Inget som jag tänder på men jag vet att detta är en ganska vanlig grej att tända på.
Har läst om det på flera ställen. Det finns också speciella sidor som tar upp detta, med filmer etc. Forska runt på nätet så kommer du hitta.
Du märker ju också på de kommentarer som kommit i tråden att det inte alls på nåt sätt är ovanligt att gilla just det här med glansiga dunjackor.
Som sagt - prata såklart med partnern om det.
Köp en jacka till din partner. Gillar hon den - jippi för dig/ er
Gillar hen inte jackan så förklara att du vill att hen har den för att du tycker att hen blir sexig då. En trevlig stund för dig att köpa den och är partnern det minsta lyhörd så förstår hen att du går igång på det. Förstår inte partnern trots dina uttryckliga förklaringar att du tycker hen är sexig i de jackorna behöver du vara än mer rakt på sak. Förklara att du vill uppleva en sexuell fantasi du har.
Vägrar partnern trots ovanstående - dags för dig att värdera om du kan leva med att inte få förverkliga din fantasi. Byta partner till någon som är lite mer vidsynt och som vill bejaka din sexualitet låter ju långtgående men det är väl det som återstår då om inget av ovanstående testats.
Lycka till. Berätta gärna här i tråden hur det går...