• Hi75

Planerar äggdonation vinter/vår 2015-2016.Vilken land ska jag välja?

Planerar äggdonation men vet inte vilken land ska jag välja? Det är flera länder i europa som erbjuder äggdonation. Jag har kollat runt på nätet men blir inte klok. Riktigt tacksam om ni kan dela med er av era erfarenheter. Vilken land du valde och varför? Pris osv...

• Svar på tråden Planerar äggdonation vinter/vår 2015-2016.Vilken land ska jag välja?
  • Jag är bara jag

Jag säger Tjeckien då. Vi har gått i Brno på 2 kliniker. Gravid just nu. Ingen kö,man får välja donator hur man vill-om man vill. Trevligt bemötande,fina kliniker,duktiga läkare. Prag är fantastikt så det får man på kuppen. Glad  Bra på att erbjuda mediciner också. Och rätt billiga. 2 blastisar kostar ca 50000:- för ET och då får man alltid några till frysen också. Det kostar lite extra, men är värt det. Vår lille nu är en frysis.  Glad 

• Hi75

Jag är bara jag Stort tack! Vad menar du med får välja donator hur man vill? 

• Jag är bara jag
    Hi75 skrev 2015-10-01 16:23:35 följande:
    Jag är bara jag Stort tack! Vad menar du med får välja donator hur man vill? 
    Vilka egenskaper man vill. Allt från ögonfärg till intressen och längd. De har så många så allt går pricka in i princip.
Svar på tråden Planerar äggdonation vinter/vår 2015-2016.Vilken land ska jag välja?