• GoesRawr

Vinstkryssning med silja

Hej hej! Det är så att jag har en så kallad vinstkryssning hos Silja. 1-4 personer i en A-hytt.

Och på den står det att den gäller endast lördag-torsdag.

Min fråga är, vad menar dom med det?

Att man får åka alla dagar i veckan utan fredagar?

Och ni som har använt en sådan, vad är denna värd? Asså i kronor, för tänkte, går det att byta upp sig till en bättre hytt om man lägger mellanskillnaden mellan den hyttens kostnad och vad värdet är på denna vinstkryssning?

• Svar på tråden Vinstkryssning med silja
  • Aniiee
    GoesRawr skrev 2015-10-03 11:05:46 följande:

Hej hej! Det är så att jag har en så kallad vinstkryssning hos Silja. 1-4 personer i en A-hytt.

Och på den står det att den gäller endast lördag-torsdag.

Min fråga är, vad menar dom med det?

Att man får åka alla dagar i veckan utan fredagar?

Och ni som har använt en sådan, vad är denna värd? Asså i kronor, för tänkte, går det att byta upp sig till en bättre hytt om man lägger mellanskillnaden mellan den hyttens kostnad och vad värdet är på denna vinstkryssning?

Precis, du får åka alla dagar utom fredagar. Det brukar heller inte vara några problem att få byta upp sig mot, som du säger, mellanskillnaden. Men om du vill göra det är det bäst att du ringer och pratar med dem och bokar ist för att boka på nätet.

Jag skulle dock inte byta upp mig från en A-hytt om jag inte skulle vara mycket i hytten, eller vill ha en dubbelsäng eller frukost i hytten. A-hytter brukar vara helt ok.
    Will you be forgiven when the cold grave has come?
Svar på tråden Vinstkryssning med silja