• Anonym (Hjälp)

Hjälp mamma är white trash

Mamma är riktig white trash. Orkar inte. Hon är en sån där rökare under fläkten, går ut till affären med tofflor, mjukis och stor t-shirt för att handla mjölk.

Jag är hennes äldsta son, 21 år. Sen har jag en lillasyster på 14 år. Hon respekterar inte mg när jag säger att hon ska sluta med detta. Hon gifter sig och skiljer sig varje halvår. Hon har varit gift 8 gånger. Nästa vecka ska hon gifta sig med en ny man och då blir det 9:e gången. Fattr inte hur hon orkar byta män så ofta. Äckligt. Och vad ska mina kompisar tänka. Typ att mamma är lätt att knulla. De brukar till och med skämta om det. Pallar inte.

Mamma måste sluta med detta. Jag vill inte att hon ska sexa loss med massa män.

• Svar på tråden Hjälp mamma är white trash
  • Halal

TS är ett troll fattar ni väl! En liten jävla snorunge som tror han är en man.

Du är mammas lilla kille gumman, du kan aldrig bli mannen i dina föräldrar/förälders hus det är inte din roll (garvar ihjäl dig). I ditt EGET hus kan du möjligtvis vara det, men inte i någon annans.

Din mamma är KVINNAN i SITT Hus.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-04 11:51:19 följande:

Mamma är riktig white trash. Orkar inte. Hon är en sån där rökare under fläkten, går ut till affären med tofflor, mjukis och stor t-shirt för att handla mjölk.

Jag är hennes äldsta son, 21 år. Sen har jag en lillasyster på 14 år. Hon respekterar inte mg när jag säger att hon ska sluta med detta. Hon gifter sig och skiljer sig varje halvår. Hon har varit gift 8 gånger. Nästa vecka ska hon gifta sig med en ny man och då blir det 9:e gången. Fattr inte hur hon orkar byta män så ofta. Äckligt. Och vad ska mina kompisar tänka. Typ att mamma är lätt att knulla. De brukar till och med skämta om det. Pallar inte.

Mamma måste sluta med detta. Jag vill inte att hon ska sexa loss med massa män.

Fattar du inte att du är inte "mannen i huset" utan du är son till henne och du bör fatta att hon gör som hon vill i sitt hus?
  • Anonym (Löjligt)

Låt din mamma vara,skaffa dig ett eget liv.Du bestämmer inte över andra.Skaffa ett jobb och väx upp.

• Anonym (Twittrare)

Hahaha "Så om man har fitta så har man mer rätt att bestämma?" Nästan så jag vill tipsa @familjeliv_txt om tråden!

• molly50
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-04 15:17:19 följande:
    Men jag är man. Jag skiter i om det är löjligt för er om en man bestämmer hemma. Men för mig är det så. Detta är min rätt. Det må vara fel för er. Men det är rätt för mig iaf.
    Då är det väl dags att du börjar bete dig som en.
    Sluta försök bestämma över din mamma,skaffa dig ett eget hem och ta lite eget ansvar.
    Du bor fortfarande hemma hos din mamma och tror att du kan bestämma allt bara för att du är en "man".
    Inse att bestämmanderätten inte avgörs av vilket kön man har.
    Så länge du bor hos din mamma så är det hennes regler som gäller.
    Just nu så beter du dig bara omoget.
    Mattias och Hannah.
  • Anonym (Snorvalp)

Haha! Dags för dig vuxna man att flytta och skaffa ditt egna liv istället för att sitta o klaga på din mamma. Nu har hon tagit hand om dig i över 20 år så nu lär hon vilja leva livet (ligga o röka under fläkten) utan att hennes vuxne son lägger sig i.

• Anonym (Mandii)

21 år och bor hemma, med den attityden gällande kvinnor? Hoppas att den kvinnan slänger ut dig med huvudet före.

• Anonym (ut)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-04 11:51:19 följande:

Jag är hennes äldsta son, 21 år.

En 21-årig "man" som bor hemma. Sluta häng din mamma i kjolarna och sluta fantisera om hennes sexliv, incest är inte sunt.
  • Anonym (tröttsamt)
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-04 15:13:51 följande:
    Ja det här ÄR MITT hem! Jag bor här. Jag är mannen i huset så länge jag bor här. Vad är problemet?
    Så om du är mannen i huset borde det alltså vara du som sexar loss med kvinnan i huset. Är det här ett svartsjukedrama måntro?
  • Anonym (!!)

Det är hennes man som är mannen i huset om det nu finns en sån... :)))))

Du är inte gift med mamma.

• Anonym (Hjälp)

Men stick ärligt talat. Ni fattar inte ett skit. Hade jag varit tjej skulle ni tycka att jag hade rätt att bestämma. Ni gör skillnad på kön. Vad leker ni bara för att kvinnor har fittor. Rubba inte naturen. Sedan jorden skapades har män styrt. Så lek inte nåt.

• molly50
    Anonym (Hjälp) skrev 2015-10-05 18:00:25 följande:

Men stick ärligt talat. Ni fattar inte ett skit. Hade jag varit tjej skulle ni tycka att jag hade rätt att bestämma. Ni gör skillnad på kön. Vad leker ni bara för att kvinnor har fittor. Rubba inte naturen. Sedan jorden skapades har män styrt. Så lek inte nåt.

Men är det någon här som gör skillnad på kön så är det väl du som anser att mannen ska bestämma över kvinnan!?
    Snälla du,du måste växa upp och inse att du bor hos din mamma! Vakna!
    Så länge du bor under hennes tak så är det hon som bestämmer!
    Vill du bestämma så ta ditt ansvar och skaffa eget. Du är gammal nog för det nu.

Och nej,det här har ingenting med könstillhörighet att göra.
    Den enda som gör skillnad på det här är du.
    Mattias och Hannah.
  • molly50
    molly50 skrev 2015-10-05 18:20:21 följande:
    Men är det någon här som gör skillnad på kön så är det väl du som anser att mannen ska bestämma över kvinnan!?
    Snälla du,du måste växa upp och inse att du bor hos din mamma! Vakna!
    Så länge du bor under hennes tak så är det hon som bestämmer!
    Vill du bestämma så ta ditt ansvar och skaffa eget. Du är gammal nog för det nu.

Och nej,det här har ingenting med könstillhörighet att göra.
    Den enda som gör skillnad på det här är du.
    Och jag lovar att jag hade haft exakt samma åsikter om du hade varit en tjej.
    Är man över 20 år så är man stor nog att flytta hemifrån. Då behöver man inte bo kvar hos mamma och tro att man kan bestämma allt.
    Varesig man är tjej eller kille.
    Mattias och Hannah.
  • molly50

Och du,TS. Startar du en tråd som denna här på FL och svarar som du gör så får du räkna med mothugg.

Mattias och Hannah.
  • jagärjagvemärdu

Tycker många ger så konstiga råd, "flytta om det inte passar", jo för det är ju så lätt att bara flytta haha? Finns ju verkligen lägenheter ööööverallt. Suck. Ni vet väl att i storstäderna är det 5 års kötid i bostadskö?

• Tokbus
    jagärjagvemärdu skrev 2015-10-05 22:21:48 följande:
    Tycker många ger så konstiga råd, "flytta om det inte passar", jo för det är ju så lätt att bara flytta haha? Finns ju verkligen lägenheter ööööverallt. Suck. Ni vet väl att i storstäderna är det 5 års kötid i bostadskö?

Visst är det kö och väntetid , men om man ska bo hos någon får man nog respektera den man bor hos.
  • BCH52

Kära TS
    Din mor kommer att gifta sig det kommer då en ny MAN I HUSET, vilket innebär att du inte längre är det, du kan alltså släppa ditt ansvar där.
    Jag föreslår att du nu gör som ungdomar gjort i alla tider. Man flyttar från sina föräldrar och skaffar sig ett eget hem. Det är så det ska gå till, det står till och med i bibeln, Matteus 19:5-6 Därför skall en man lämna sin far och mor. Lycka till med ditt nya vuxna liv.

Svar på tråden Hjälp mamma är white trash