• Anonym (Varför?)

Varför döljer ni kvinnor era könsogan med badkalsonger när ni är på stranden?

Varför döljer kvinnor sitt könsorgan på stranden för? Ni ser ändå likadana ut. Ett streck med lite hål på. Varför döljer ni genom att ha på er badkalsonger?

Jag förstår att vi män döljer eftersom vi har olika storlekar på snopparna och ibland får vi okontrollerat stånd.

Jag är seriös med min frågeställning. Tanken bara slog mig och tänkte att det kunde vara intressant att diskutera.

• Svar på tråden Varför döljer ni kvinnor era könsogan med badkalsonger när ni är på stranden?
  • Dixie
    Anonym (Varför?) skrev 2015-10-04 15:05:32 följande:

Varför döljer kvinnor sitt könsorgan på stranden för? Ni ser ändå likadana ut. Ett streck med lite hål på. Varför döljer ni genom att ha på er badkalsonger?

badkalsonger!? om du nu är så seriös kan du väl använda korrekta termer - och gissningsvis har du inte sett så många kvinnor nakna, för du hade du vetat att vi inte ser likadana ut - och även om vi gjort det - varför skulle vi vilja gå runt nakna? 
  • Anonym (nej)

Vi ser inte likadana ut!

En del har ett streck, andra har läppar som hänger ut osv! Lär om lär rätt!! Bikinitrosor kallas det för btw. (By the way.)

• Anonym (Varför?)
    Anonym (nej) skrev 2015-10-04 15:08:33 följande:

Vi ser inte likadana ut!

En del har ett streck, andra har läppar som hänger ut osv! Lär om lär rätt!! Bikinitrosor kallas det för btw. (By the way.)

Sak samma om läpparna hänger osv. Det är ändå ett streck med lite hål. Inga större skillnader.
  • Anonym (U)
    Anonym (Varför?) skrev 2015-10-04 15:09:51 följande:

Sak samma om läpparna hänger osv. Det är ändå ett streck med lite hål. Inga större skillnader.

Ja likadant med kukar? Avlånga liksom. Sen är de lite olika långa men ändå samma sak enligt ditt sätt att tänka.
  • Anonym (nej)

Är det något du vill se? Är det kul o kolla på?

Fattar inte alla dessa nakenhetsaktivister??

Big deal liksom.

• Anonym (Varför?)
    Anonym (U) skrev 2015-10-04 15:11:51 följande:

Ja likadant med kukar? Avlånga liksom. Sen är de lite olika långa men ändå samma sak enligt ditt sätt att tänka.

Nej. Vissa har stora bollar medan andra har små. Vissa är omskurna vissa har förhud. Vissa har större eller mindre omkrets. Vissa har olika långa penisar.

Stor skillnad
  • Dixie

frågan är väl varför du tycker att kvinnor borde gå omkring nakna?!
    Hur ser du på överdelar - är det ok att kvinnor döljer sina bröst - för de ser ju faktiskt ganska olika ut!? 

• Anonym (U)
    Anonym (Varför?) skrev 2015-10-04 15:15:29 följande:

Nej. Vissa har stora bollar medan andra har små. Vissa är omskurna vissa har förhud. Vissa har större eller mindre omkrets. Vissa har olika långa penisar.

Stor skillnad

Samma sak för tjejer.
  • Giovanna

Om jag står naken framför spegeln ser jag ingenting som kan beskrivas som "ett streck med lite hål på".

• Anonym (m)

ska man ens orka kommentera. 

Så synd att forumet översköljs med totalt meningslösa trådar där folk (antagligen) tror de är roliga på nåt vis. Jag finns här för att delta seriöst men såna här inlägg får mig att vilja går ur forumet 

Svar på tråden Varför döljer ni kvinnor era könsogan med badkalsonger när ni är på stranden?